کارشناس فرهنگی اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران خبر داد

برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی در دهه کرامت در مازندران

بصیر، علیرضا امیرسلیمانی کارشناس فرهنگی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مازندران در نشست رابطین فرهنگی کتابخانه‌های عمومی استان مازندران در فریدونکنار با اشاره به آغاز به کار جشنواره کتابخوانی رضوی، اظهار کرد: جشنواره کتابخوانی رضوی یکی از برنامه‌های است که با همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به‌مناسبت سالروز میلاد حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) و همزمان با دهه کرامت هر ساله در سطح استان برگزار می‌شود.
وی هدف از برگزاری این جشنواره را ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فعالیتهای فرهنگی مرتبط با حضرت امام رضا(ع) دانست و خاطرنشان کرد: با ابلاغ شیوه‌نامه اجرای کتابخوانی رضوی به کتابخانه‌ها، توزیع کتاب‌های مسابقه کتابخوانی رضوی در سطح کتابخانه های عمومی استان نیز آغاز می‌شود.
امیرسلیمانی با اعلام اینکه این جشنواره به سه روش الکترونیکی، مکتوب و پویش مجازی برگزار می شود گفت: منابع به شکلی انتخاب شده که همه گروه‌های سنی می توانند با مراجعه به کتابخانه‌های عمومی آن را دریافت کرده و پس از مطالعه در مسابقه شرکت کنند.
وی افرود: امیدواریم در سال جدید با استفاده از تجربیات سال گذشته، رفع نقایص و اجرای دقیق، شاهد بالندگی و مشارکت بیشتری در مازندران باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا