عقده گشایی حامیان فتنه در توافق ژنو

خوش رقصی برای رژیم جعلی اسرائیل؛ارمغان ذوق زدگی زیباکلام!

به گزارش بصیر، بعد ازپایان توافق ژنو میان ایران و گروه های ۱+۵نظرات مختلف از سوی جریانات سیاسی متعدد کشور بیان گردید،نظارتی که در نقد و یا اثبات مفاد توافق و رویکردهای مختلف نظام اسلامی در آیندۀ پیش رو می باشد، لیکن در بین این مواضع می توان به گفت و گوی اخیر صادق زیبا کلام با رسانۀ دویچه وله آلمان اشاره نمود که در موضوع توافق اخیر در ژنو، مانند همیشه با  اتخاذ مواضع عجیب و امام ستیزانه، نتوانست ذوق زدگی مفرط خود را از رسانه های غرب مخفی سازد و در حالی که با زبان ناکوک خود در جای جای گفت و گو با توهین به اندیشه های استکبار ستیزانۀ امام خمینی(ره)و مقام معظم رهبری در حال خوشی رقصی برای رسانه های بیگانه بود اینچنین ماهیت روشنفکران  مدعیان اعتدال را به نمایش گذاشت.

از مهمترین فراز گفت و گوی آقای زیبا کلام با رسانۀ دویچه وله آلمان،نفی استکبار ستیزی و توهین و تمسخر شعار محو اسرائیل از سوی امام(ره)بوده است.
 
آقای زیبا کلام در موضعی عجیب  توافق ژنو را به عنوان عامل کلیدی در نفی آرمان های ضد استکباری نظام بر شمرد و گفت:« معتقدم تمام آن نگاه و آن جهان‌بینی‌ که جمهوری اسلامی ایران داشت، این‌که باید با استکبار مبارزه کنیم، باید با آمریکا مبارزه کنیم، باید صهیونیسم را از بین ببریم، باید اسراییل را نابود کنیم، آمریکا در حال از بین رفتن است، غرب دارد از بین می‌رود و… این زبان و این نگاه، از سوم آذر به بعد، یک نقطه‌عطف تاریخی پیدا خواهد کرد.
 
ما از سه آذر به بعد، شاهد غروب و از بین رفتن این نگاه به غرب خواهیم بود.».به راستی چرا اوضاع  جامعۀ سیاسی و  کشور  آنچنان اسف بار گردیده که فردی مانند صادق زیبا کلام که در اتخاذ مواضع غیر عقلانی شهرۀ عام و خاص می باشد،به عنوان تحلیل‌گر مسائل سیاسی اینچنین با وادادگی کامل آرمان های نظام را زیر سوال می برد و آموزۀ قرانی استکبار ستیزی و ستیز با ظالمان را مورد تمسخر خود قرار می دهد و بعد در تکمیل  افاضات فوق می گوید« مهم این است که برای اولین‌بار، بعد از ۳۵ سال، آن نگاه خصمانه، آن نگاه غیظ و غضب‌آلود به غرب و به آمریکا، ترک برداشته است»!.
 
هم چنین این فرد تندرو و مدعی اعتدال که آشکارا نفی استکبار ستیزی را به معنای اعتدال تفسیر می کند خط اعتدال را در دست کشیدن از استکبار ستیزی و ضدیت با امریکا و غرب و اسرائیل  تعبیر می کند و می گوید:« مردم از خط رادیکالیسم خسته شده‌اند، مردم از این تندروی خسته‌ شده‌اند، مردم خسته شده‌اند از این که دائم شعار بدهند و مرگ و نابودی و نیستی دیگران را آرزو کنند و با همه‌ی دنیا سر جنگ و ستیز داشته باشند.»به راستی آیا ستیزۀ با استکبار و ظالم تندروی است؟
 
اگر چنین است لازم است مبانی و آموزه های قرآنی و روائی را نیز از اعتبار خارج سازیم چون مبانی انقلاب اسلامی برآمده از اسلام اصیل نبوی می باشد،نه اسلامی که نه تنها با استکبار هیچ گونه خصومتی ندارد بلکه با خباثت هر چه تمامتر برای اربابان اسرائیلی و آمریکائی خود خوش رقصی می کند و با جعل ملیت برای رژیم نامشروع صهیونیستی در صدد بر می آید تا بین آمریکا ورژیم جعلی  اسرائیل و ملت مسلمان ایران پیوند دوستی و برادری برقرار نماید!
 
 این لاطائلات در حالی بیان می گردد که ملت مسلمان ایران و همۀ ملت های آزادۀ جهان حتی در قلب کشورهای اروپائی نیز دیگر ظلم آمریکا و متحدانش را بر نمی تابند.و تحلیل های مشمئز کنندۀ  اقای زیبا کلام حاکی از عمق وادادگی برخی اساتید سکولار به نظام استکباری غرب در نظام اسلامی می باشد.
 
از دیگر نکات تاسف بار در افاضات اخیر صادق زیبا کلام می توان به تلاش او و هم قطارنش برای آزادی سران فتنه از بند حصر اشاره نمود،زیباکلام درپیش گوئی خاص خود و در  گفت و گو با دویچه وله آلمان گفت:« آقای مهندس موسوی، خانم زهرا رهنورد، جناب حجت‌السلام کروبی از حصر خارج خواهند شد. این‌ها آینده‌ی اجتناب‌ناپذیر ایران خواهد بود.»! این مواضع و نظرات قبیح در حالی صورت می پذیرد که در هنگام  استقبال از آقای ظریف در فرودگاه،  عده ای افراد خود فروخته با طرح شعارهائی در حمایت از سران فتنه،آزادنه  و با سکوت مدعیان اعتدال  بر حرکات و رفتارهای خود علیه نظام اسلامی می افزایند.
 
در خاتمه باید گفت آقای زیبا کلام ، نمونۀ کامل از برخی از تحلیل گران به اصطلاح سیاسی  موجود در کشور است که با ذبح ارمان های نظام اسلامی این چنین تفکرات امام ستیزانۀ خود را به منصۀ ظهور می رسانند.
 
 متأسفانه فضای سیاسی محافل علمی کشور با وجود چنین افرادی که هنوز در تشخیص بسیاری از ارزش های نظام اسلامی دچار بهت و سرگردانی می باشند،دچار ضعف و تزلزل روز افزون خواهد گردید،هم چنین باید گفت  تهدید ورود اساتید خود فروخته به نظام علمی کشور و  استفادۀ سیاسی ابزاری از دانشجویان کشور در دوران اصلاحات که ضعف علمی و تنزل جایگاه علمی کشور را در پی داشت ،هم اکنون نیز جامعۀ علمی کشور را به شدت تهدید می کند زیرا با وجود چنین افراد خود فروخته قطعا فضای علمی کشور از حالت آرامش خارج خواهد شد و محافل علمی کشور دچار تنزل علمی و حاشیه های مختلف  خواهد گردید.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا