در هفته بسیج

دیدار فرمانده هان پایگاه و اعضای شورای حوزه بسیج اصناف با امام جمعه فریدونکنار

فرمانده هان پایگاه و اعضای شورای حوزه بسیج اصناف فریدونکنار با حضور در دفتر امام جمعه این شهرستان با وی دیدار و از بیانات و رهنمودهای وی بهره بردند.

در این مراسم که سرهنگ سید ولی میرشفیعی فرمانده سپاه فریدونکنار، خیرالله باقرزاده جانشین فرماندهی، عباس کاظمی معاونت فرماندهی سپاه، ابوالقاسم فرجی فرمانده حوزه و ۱۸ فرمانده پایگاه و اعضای شورای حوزه بسیج اصناف حضور داشتند، حجت الاسلام جلالی با بیان اینکه برگزاری مراسم بسیج و یادواره ها موجب زنده نگه داشتن روح و جان بسیجی می شود، گفت: بسیج مجموعه ای از معارف دینی و مظهر وحدت و اتحاد است.

وی با اشاره به اینکه حرکت بسیجی نباید به گونه ای باشد که در جامعه شکاف ایجاد گردد، تصریح کرد: اگر اختلاف سلیقه ای در بین دو گروه در جامعه ایجاد شد بسیج باید نقش پدرانه داشته باشد و به گونه ای عمل کند که موجب تشدید تفرقه نگردد.

امام جمعه فریدونکنار با بیان اینکه رمز پیروزی و بقای انقلاب اسلامی در وحدت ملت و به خصوص در بین نیروهای بسیجی است، اذعان داشت: بصیرت دیگر ویژگی یک بسیجی است، بسیاری از افراد مدعی بصیر بودن هستند اما بصیر کسی است که اسلام ناب محمی را درک کرده باشد و بر موازین آن اسلام گام بر دارد.

وی افزود: از وظایف بسیجی بی ادعا بودن است، بسیج همیشه برای دفاع از اسلام، نظام و کیان انقلاب آمادگی خود را اعلام می دارد و یک نیروی کارآمد و خلاق در جامعه محسوب می گردد.

جلالی یادآور شد: فرهنگ بسیجی، فرهنگ شجاعت، استقامت و دفاع از مستضعفین و مظلومین است و انسان بصیر کسی است که در این مسیر حرکت کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا