مطهری: نقل و انتقالات جنگ نابرابر بین تیم‌هاست/ جلالی حق پدری به گردن من دارد

تمدید قراردادش با باشگاه پیکان با وجود داشتن پیشنهاد از صنعت نفت آبادان اظهار داشت: در کنار اینکه مجید جلالی در پیکان بود، خودم هم از صمیم قلب این تیم را دوست دارم. با وجود اینکه دو سه پیشنهاد بود و باید از کسانی که این پیشنهادها را داده بودند تشکر کنم، اما ترجیح دادم یک سال دیگر در پیکان بمانم. یکسری مسائل بود که صحبت کردیم و درباره آنها به توافق رسیدیم تا یک سال دیگر در خدمت پیکان باشم.

مربی تیم پیکان افزود: در پیکان آرامش دارم و جو اینجا با روحیات من هم هماهنگ است. جلالی هم که مربی من بوده و حق پدری به گردن من دارد و ترجیح دادم کنار او در پیکان بمانم.

وی درباره اینکه پیکان افزایش بودجه زیادی نداشته و آیا با این شرایط می‌تواند مانند فصل گذشته نتیجه بگیرد، گفت: کار سخت است. بودجه متوسطی داریم و با این شرایط نسبت به فصل قبل کارمان سخت‌تر است. سال گذشته هم که کارمان را شروع کردیم به دنبال ثبات بودیم تا سپس افکار تاکتیکی‌مان را به تیم القا کنیم. امسال هم دنبال این هستیم تیم خوبی باشیم تا نتایج خوبی را در شأن تیم پیکان مانند فصل گذشته بگیریم.

مطهری در واکنش به این مسئله که رقبایی چون سپاهان، صنعت نفت و… برخلاف سال گذشته در نقل و انتقالات فعال‌تر بودند و آیا پیکان نگران این اتفاقات نیست، خاطرنشان کرد: اگر بخواهید ریزتر به این مسئله نگاه کنید، نقل و انتقالات جنگ نابرابر بین تیم‌هاست. یکسری تیم‌ها به لحاظ بودجه قوی‌تر هستند و می‌توانند تیم‌های قوی‌تری آماده کنند. با این حال تیم‌هایی هم که بودجه قوی ندارند، می‌توانند با کار کردن، همدلی و تمرین تیم خوبی تشکیل دهند و تیم قابل احترامی باشند. سعی می‌کنیم مانند سال گذشته تیم قابل احترامی باشیم.

مربی پیکان در خصوص اینکه آیا با تمدید قرارداد او کادر فنی این تیم تکمیل شد یا بازهم نفراتی اضافه می‌شوند، گفت: باید ببینیم شرایط چه پیش می‌آید، اما شاید نفراتی به کادرفنی پیکان اضافه شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا