امام جمعه فریدونکنار:

دستگاه‌های اجرایی مشکلات مردم را با تواضع برطرف کنند/وضع حجاب در دریای فریدونکنار فوق حرام است

بصیر، حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی در دومین جلسه شورای اداری سال ۹۶ فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستات، اظهار کرد: مسئولان و کارمندان ادارات از تکبر اجتناب کرده و درد مردم را بررسی و مشکلات را برطرف کنند.

وی خاطرنشان کرد: خواص و عوام باید روح دنیاطلبی را از خود دور کنند و همچنین لازم است در دستگاه‌های اجرایی برای برطرف کردن مشکلات مردم با تواضع برخورد شود.

امام جمعه فریدونکنار تصریح کرد: نباید کسی به خاطر مال دنیا از خدمت بی‌منت به مردم جدا شود چراکه حرص و طمع موجب بیچارگی بشر می‌شود.

جلالی تاکید کرد: حسادت از مهمترین خصلت‌های بد است که ریشه بسیاری از مشکلات شده و در سبک زندگی ایرانی اسلامی نیز ضربه می‌زند.

وی افزود: حسادت سیاسی مصیبت است و بسیاری از بلاها از همین زمینه نشات می‌گیرد و حتی در قرآن کریم نیز به این موضوع اشاره شده است و امروز نیز حسادت های موجود در آل سعود برای ریاست به وضوح دیده می‌شود.

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به اینکه در طرح های دریای فریدونکنار باید مراقبت بیشتری صورت گیرد گفت: در طرح‌های دریای فریدونکنار اوضاع حجاب بد بوده و فوق حرام در آن انجام می‌شود که باید مسئولان امنیتی و طرح دریا به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند..

جلالی یادآور شد: از روزه‌خواری علنی با حضور نیروهای امنیتی و انتظامی در شهرستان فریدونکنار جلوگیری شده اما لازم است برای نگه داشتن حرمت ماه مبارک رمضان نیروهای ستاد امر به معروف و نهی از منکر در منطقه فعال شوند.

وی با اشاره به اینکه حرمت روزه در ماه مبارک رمضان باید بیش از پیش رعایت شود، گفت: برخی رستوران‌ها و قهوه خانه‌ها در ماه مبارک رمضان تخلف دارند که لازم است در همین راستا اقدامات لازم انجام شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا