مدیرکل اوقاف مازندران خبر داد

اجرای طرح «قدم‌های آسمانی تا امام مهربانی»

به گزارش بصیر، حجت‌الاسلام ستار علیزاده شامگاه امروز در جلسه برنامه‌ریزی طرح «قدم‌های آسمانی تا امام مهربانی» در امامزاده عباس (ع) ساری با بیان اینکه خدمت به زائران امام رضا (ع) از توفیقات اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران است، افزود: با برنامه‌ریزی مناسب و هدف‌مند از زائران پیاده امام رضا (ع) استقبال می‌کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران با اشاره به اینکه خدمت به زائران پیاده امام رضا (ع) رضایت خداوند را به همراه دارد، بیان داشت: اجرای طرح «قدم‌های آسمانی تا امام مهربانی» گام موثری در اجرای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه امامزادگان باید به قطب فرهنگی تبدیل شوند برداشته می‌شود.

علیزاده هدف از اجرای این طرح را تحقق باور‌های دینی درباره امامت و ولایت دانست و اظهار داشت: افزایش بصیرت رضوی در مورد امامزادگان و بقاع متبرکه و خدمت به زائران پیاده امام رضا (ع) از دیگر اهداف این طرح است.

وی ضروری‌ترین اهداف طرح «قدم‌های آسمانی تا امام مهربانی» را ساماندهی کاروان‌های پیاده و اجرای برنامه‌های فرهنگی دانست.

وی با بیان اینکه طرح «قدم‌های آسمانی تا امام مهربانی» مورد استقبال مسئولان استان مازندران قرار گرفت، افزود: همه مسئولان استان مازندران در زمینه اجرای هدف‌مند این طرح در حال همکاری با اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران هستند.

علیزاده به برگزاری جلسه هماهنگی طرح «قدم‌های آسمانی تا امام مهربانی» با نماینده ولی فقیه در استان مازندران و استاندار مازندران اشاره کرد و گفت: قول‌های از سوی استاندار مازندران و نماینده ولی فقیه در مازندران برای اجرای این طرح در مازندران داده شده است.

وی از اجرای طرح «قدم‌های آسمانی تا امام مهربانی» در ۱۲ امامزاده و بقعه متبرکه استان مازندران خبر داد و بیان کرد: یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای اجرای این طرح در ۱۲ امامزاده مازندران اختصاص داده شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا