اختصاصی/ فرجی در گفتگو با بصیر

عملکرد حوزه بسیج اصناف در هفته بسیج را تشریح کرد

ابوالقاسم فرجی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: حضور حماسی بسیجیان حوزه اصناف در رزمایش ۵ آذر بیشتر از سهمیه ابلاغی بوده است و در این روز از مسئول تربیت و آموزش سید احمد حسینی به عنوان فعال بسیجی تجلیل شد.

وی از برگزاری نشست بصیرتی خبر داد و تصریح کرد: زیارت عاشورا با حضور اقشار مختلف صنوف در حسینیه (عج) بازار قائم برگزار شد.

فرمانده حوزه بسیج اصناف از برگزاری رژه موتوری توسط اتحادیه موسسه اتومبیل شهرستان فریدونکنار در سطح شهر خبر داد و خاطرنشان کرد: این برنامه ویژه بسیج اصناف در حال حاضر به عنوان یک برنامه شاخص در سطح استان و کشور مطرح است که سنگ بنای آنرا این شهرستان پایه گذاری نموده است.

فرجی از آموزش فشرده فعال به کادر ۲۰ نفر طی سه روز با اساتید مجرب در حسینیه بازار قائم (عج) فریدونکنار خبر داد و گفت: دیدار ۲۰ نفر از فرمانده هان پایگاه ها و اعضای شورای حوزه با امام جمعه شهرستان فریدونکنار حضرت آیت الله جلالی در دفتر ایشان و گزارش عملکرد این حوزه و همچنین استفاده از بیانات و رهنمود های امام جمعه یکی دیگر از برنامه های اثر گذار هفته بسیج در حوزه بسیج اصناف بوده است.

وی اذعان داشت: ایستگاه صلواتی توسط پایگاه های اتحادیه های موبایل و کامپیوتر و اتحادیه موسسه اتومبیل با همکاری حوزه بسیج اصناف در روز برگزاری رژه موتوری صورت پذیرفت.

فرمانده حوزه بسیج اصناف یادآور شد: در حال حاضر ۳۰ پایگاه در حوزه بسیج اصناف فعال است و افتخار داریم که هشتمین یادواره شهدای اصناف را در ماه مبارک رمضان امسال برگزار نمودیم.

فرجی از فعالیت ۲ هیئت فرهنگی مذهبی ثبت شده در سطح اصناف شهرستان خبر داد و عنوان داشت: برگزاری زیارت عاشورا، در هر صبح پنجشنبه در حسینیه بازار قائم و برگزاری نشست های بصیرتی و نماز جماعت از دیگر برنامه های این حوزه در طول سال است.

وی خاطرنشان کرد: فریدونکنار با داشتن دو سردار و ۵۷ شهید اصناف بیشترین آمار را در سطح شهدای اصناف استان مازندران داراست.

فرمانده حوزه بسیج اصناف از فرمانده هان پایگاه و اعضای شورای حوزه و بسیجیان عزیز که در طول سال بویژه هفته بسیج امسال همکاری نموده اند صمیمانه تقدیر و تشکر نمود و اظهار داشت: موفقیت های حاصله این حوزه مرهون تلاش های یکایک بسیجیان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا