فرماندار فریدونکنار خبر داد

اعتبار ۱۰۳ میلیارد ریالی فریدونکنار در سال ۹۶

بصیر، حسین منفردی  در جلسه کمیته برنامه ریزی فریدونکنار از افزایش اعتبار این شهرستان در سال ۹۶ خبر داد و اظهار کرد: اعتبار فریدونکنار در سال جاری مبلغ ۱۰۳ میلیارد ریال است که نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به تخصیص بودجه در زمینه های کشاورزی، آموزش و پرورش، فرهنگی و گردشگری، افزود: بودجه تخصیص داده شده به حوزه کشاورزی شهرستان فریدونکنار ۱۹ هزار و ۶۰ میلیون ریال بوده که حدود ۲۰ درصد از اعتبارات شهرستان به بخش کشاورزی اختصاص پیدا کرده است.

فرماندار فریدونکنار خاطرنشان کرد: در حوزه بنیاد مسکن بودجه ای حدود ۱۰ هزار و ۳۵۰ میلیون ریال تعلق گرفته که قسمتی از این اعتبارات مربوط به بدهکاری هایی است که باید پرداخت شود.

این مسئول با اشاره به اینکه بودجه ای حدود ۶ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال به حوزه ورزش و جوانان اختصاص پیدا می کند، بیان کرد: در حوزه گردشکری با دو معیار بخش مرکزی و دهفری بودجه ای پیرامون سه هزار و ۱۰۰ میلیون ریال اختصاص پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: در زمینه آموزش و پرورش بودجه ای حدود ۱۰ هزار و ۵۰ میلیون ریال تخصیص پیدا می کند که صرف نوسازی تجهیزات مدارس برای دانش آموزان فریدونکناری که سرمایه جامعه ما هستند، می شود.

منفردی با اشاره به اینکه برخی مسئولان باید برای حل مشکلات ادارات خود مکاتبه کنند، گفت: سال ۱۳۹۶ در حوزه فرهنگی پیشرفت قابل توجهی داشته و توانستیم بودجه ای ۲۰۰ میلیون تومانی را صرف تعمیر و تجهیز سالن شهید بصیر که سال‌ها به دلیل بی‌توجهی بخش هایی از آن تخریب شده را داشته باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا