خانم ابتکار! مردم بابلسر دروغگو نیستند/ به عقل، شعور و تفکر بابلسری‌ها احترام بگذارید

خانم دکتر ابتکار و هیات همراه در معیت مقامات استانی و شهرستانی در کنار ساحل بابلسر نخستین پرچم شناگاه سالم کشور را برافراشتند.

قاعدتا ما مردم بابلسر باید از این حرکت استقبال فراوان کرده و با تبلیغات گسترده پیرامون آن، به افزایش حضور گردشگر دامن زنیم تا در سایه حضور آنان و ورود پول به شهرمان به گسترش کسب و کار و درآمد بپردازیم.

اما خانم دکتر! ما مردم دروغگویی نیستیم!

ما مردمی نیستیم که بخواهیم در سایه دروغ، هموطنان خود را به بیماری‌های گوناگون دچار کنیم و خود نفع ببریم!

از مردم این شهر بپرسید چند درصدشان مدت‌هاست وارد آب دریا نشده‌اند!

خانم دکتر! نگاهی به رودخانه‌های شهر بابلسر و حتی شهرهای اطراف ننموده اید؟! ورود آب‌های آلوده و فاضلاب و … را به رودخانه و بالطبع به دریا را ندیده اید؟!

انبوه زباله در فاصله چند متری دریا را ندیده اید؟! زباله‌هایی که سال‌هاست انباشته و انباشته شده و در خاک و آب منطقه لجن‌زار و تعفنی ده‌ها ساله را ایجاد نموده اند!

حتی نگاهی سطحی به رودخانه در فاصله کمتر از ۵۰ متری محل نشست خود هم نداشته‌اید تا با چشم خود عمق فاجعه را ببینید؟!

خانم دکتر ابتکار! مردم بابلسر با صبوری این درد عظیم زیست محیطی و بهداشتی را سال‌هاست تحمل کرده‌اند تا مسئول و مسئولین مربوطه به خود آمده و به این وضعیت خاتمه دهند. این مسئولین همان شما، هیات همراه‌تان و مقامات استانی و شهرستانی میزبان شما هستند!

خانم دکتر! در متن خبر مربوط به حضور شما سخنان بسیاری از  قول شما و دیگر مسئولین منتشر گردید که مصداق واقعی کذب است! کدام آزمایشگاه بار میکروبی این ساحل را اندازه‌گیری نمود که آن را سالم تشخیص داد؟!

به کدام سرمایه‌گذار بخش خصوصی در این سال‌ها اجازه حضور در این موضوع داده شد؟! کدام مسئول شهری در رابطه با تهدید دریا و سواحل وارد عمل شده است؟!

در کجا برای کاهش استفاده از سم و کود کشاورزی اقدامی انجام شده است و چه اقدامی برای جلوگیری از ورود این آب‌های آلوده به رودخانه‌ها و دریاها اقدامی صورت گرفته است؟!

آقای معاون استاندار در حضور شما گفته اند: برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و نیز حفظ محیط زیست اقدامات خوبی انجام شده است!

به ایشان هم عرض می‎کنیم کدام اقدام‌ها؟! چند مورد را بفرمایید تا ما هم چندین مورد در تضاد با آن ارائه نماییم!

و در پایان!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا