اختصاصی/ بصیر گزارش می دهد

اعضای هیئت رئیسه شورای هیئات مذهبی فریدونکنار معرفی شدند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، اولین جلسه منتخبین شورای هیئات مذهبی از سوی سازمان تبلیغات اسلامی فریدونکنار برگزار شد.

حجت الاسلام محمد علی ابراهیم نژاد ریاست سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان فریدونکنار ضمن تبریک منتخبین چهارمین دوره شورای هیئات مذهبی اظهار داشت: بزرگترین نعمتی که خداوند به شما داده است نعمت خدمت کردن است.

وی افزود: هیچ عمل مستحبی به اندازه زیارت کربلا و امام حسین (ع) نیست اما عملی که نسبت به آن برتری دارد رفع مشکل و حل امورات مردم است.

ابراهیم نژاد با بیان اینکه خدمت، نعمت گرانبهایی است که خداوند نصیب شما کرده، تصریح کرد: شما خدمتی را انجام می دهید که کسی به شما مزد مادی نمی دهد و در کنا آن باید تحمل شنیدن حرف و انتقا را داشته باشید که بسیاری از اعتراضات وارد نیست.

وی با تاکید بر اینکه انسان جایزالخطاست و بایستی در صدد رفع نواقص باشد، اذعان داشت: لذت خدمت در همین انتقادات است، اما بایستی در فضایی برادرانه و مسئولانه نقد شود.

ریاست سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان فریدونکنار با بیان اینکه حرف و حدیث فراوان است و در این مورد شک نکنید، گفت: هرچه نسبت به مجموعه شورا شنیده اید سریعا قبول نکنید بسیاری از حرف ها ریشه ندارند.

در پایان این جلسه انتخابات هیئت رئیسه برگزار شد و حجت الاسلام حسین جانعلی پور و ابوالقاسم فرجی با ۳ رای حائز بیشترین بخت برای ریاست شدند که در دور دوم انتخابات حجت الاسلام جانعلی پور با ۴ رای به عنوان رئیس شورای هیئت های مذهبی شهرستان فریدونکنار انتخاب و آقایان محمد بابکی و محمد رضا نعمتی به ترتیب به عنوان نائب رئیس و دبیر شورا به مدت یکسال انتخاب شدند.

گفتنی است شهرستان فریدونکنار در حال حاضر حدود ۱۵۰ هیئت دارای کد و جواز دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا