دلیل مضحک خودداری یونایتد از عقد قرارداد با ایسکو

ایسکو هافبک اسپانیایی رئال مادرید سه‌شنبه شب در سوپرجام اروپا که تیمش ۲ بر یک منچستریونایتد را شکست داد، نه تنها یکی از دو گل کهکشانی‌ها را زد بلکه در پایان مسابقه به‌عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد تا به شیاطین سرخی که چهار سال پیش فرصت عقد قرارداد با او را داشتند نشان دهد چه بازیکن مستعدی را از دست دادند.

سال ۲۰۱۳ که آخرین فصل مربیگری سرالکس فرگوشن در منچستریونایتد بود، بازی ایسکو که آن زمان در مالاگا توپ می‌زد، به چشم استعدادیاب‌های شیاطین سرخ آمد هرچند باشگاه در نهایت ترجیح داد برای خرید این بازیکن اسپانیایی تلاش نکند و او به رئال مادرید پیوست.

در همین راستا شبکه ESPN‌ به نقل از استعدادیابی که مخالف پیوستن ایسکو به منچستریونایتد بود نوشته است: ایسکو بازیکن خوبی است اما او به اندازه کافی سریع نیست. سر او برای تنش زیادی بزرگ است.

ایسکو از نرفتن به منچستریونایتد نه تنها ضرر نکرد بلکه سود هم برد. او در چهار سال حضورش در رئال مادرید یک قهرمانی در لالیگا، سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، سه قهرمانی در سوپرجام اروپا، یک قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و دو قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان کسب کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا