کتک‌کاری بازیکن تراکتورسازی و مدافع پیکان در هتل المپیک

ظهر امروز در محل برپایی اردوی تیم‌های تراکتورسازی و پیکان تهران که برای دیدار مقابل استقلال و ذوب‌آهن در هتل المپیک تهران مستقر شده‌اند، اتفاق عجیبی رخ داد و دو نفر از بازیکنان این دو تیم با یکدیگر درگیری شدیدی پیدا کردند.

داستان از جایی شروع شد که فرزاد حاتمی و امیرحسین صادقی که در جریان دیدار دوستانه پیش از آغاز شانزدهمین دوره لیگ برتر دو تیم تراکتورسازی و پیکان با یکدیگر درگیر و باعث نیمه تمام ماندن بازی شدند، در زمان صرف ناهار با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند. دو نفر از بازیکنان تراکتورسازی سعی می‌کنند آنها را با یکدیگر آشتی بدهند و قائله را ختم به خیر کنند، اما حاتمی و صادقی هیچ‌کدام کوتاه نمی‌آیند. صادقی، حاتمی را مقصر آن اتفاقات می‌داند و حاتمی هم صادقی را. مشاجره لفظی این دو بازیکن از اینجا شروع و در ادامه به درگیری فیزیکی ختم می‌شود.

حتی کار به جایی می‌رسد که حاتمی بشقاب خودش را با عصبانیت به زمین می‌کوبد و چند بشقاب دیگر نیز سر میز نهار می‌شکند. در ادامه، فرزاد حاتمی در حرکتی عجیب، یکی از صندلی‌ها را برمی‌دارد و آن را به سمت امیرحسین صادقی پرتاب می‌کند، اما خوشبختانه مشکلی برای مدافع پیکان پیش نمی‌آید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا