کاستا: برای کونته ارزشی قائل نیستم

دیگو کاستا بهترین گلزن سه فصل اخیر چلسی در تابستان با بی‌رحمی کونته روبرو شد و از تیم چلسی کنار گذاشته شد. درگیری میانه فصل کاستا با یکی از اعضای کادرفنی چلسی باعث شد تا در نهایت سرمربی ایتالیایی در پایان فصل با یک پیامک حکم به کنار گذاشتن کاستا از تیمش بدهد.

دیگو کاستا درباره اختلاف نظر با کونته، گفت‌: من منتظرم که چلسی من را بازیکن آزاد اعلام کند. قصد رفتن از این تیم را نداشتم. در این جا خوشحال بودم ولی وقتی مربی شما را نمی‌خواهد باید بروید. اگر این را از تمام بازیکنان چلسی هم بپرسید این را می‌گویند. آنها هنوز به من پیام می‌دهند. هم تیمی‌هایم می‌گویند که دلشان برایم تنگ شده است. مشکل من با کادر فنی در ژانویه شروع شد. در آستانه تمدید قراردادم بودم ولی آنها ناگهان مذاکرات را رها کردند.

من فکر می‌کنم که مربی پشت این قضیه بود و خواست چنین شود. نظر کونته خیلی محکم و شفاف بود. البته آدم‌هایی مثل او را هم دیده‌ام. من برای او احترام خاصی قائلم چون کار خوبی در چلسی انجام داده است ولی به عنوان یک شخص برای او احترامی قائل نیستم. او مربی نیست که با بازیکنانش ارتباط نزدیکی داشته باشد و خیلی سرد و تند مزاج است و اصلا کاریزمایی ندارد.

چلسی بعد از دست دادن جام خیریه برابر آرسنال، در لیگ هم رقابت‌ها را با شکست خانگی شروع کرد تا بحران بعد از مدت‌ها در چلسی خودش را نشان دهد.

مهاجم اسپانیایی در پایان صحبت‌های خود، ‌اضافه کرد: کادرفنی می‌خواست که من با ذخیره ها تمرین کنم و با بازیکنان تیم اصلی در ارتباط نباشم. مجرم نیستم که این طور با من برخورد می‌کنند. فکر می‌کنند که این برخورد با من بعد از سال‌ها حضور در چلسی عادلانه بود؟ من امیدوارم که قراردادم با اتلتیکومادرید در این ماه نهایی شود و در آنجا تمرین کنم تا برای حضور در جام جهانی و ترکیب ثابت اتلتیکومادرید آماده شوم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا