سرپرست شهرداری فریدونکنار مطرح کرد

برخی مدیریت کلان شهری مانع از جمع‌آوری دستفروش در فریدونکنار شد

بصیرنیوز، محمدظاهر محمدی در نشست روسای اتحادیه‌های صنفی فریدونکنار با فرماندار این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری فریدونکنار، اظهار کرد: مدیریت در شهر به دو دسته شهری و شهرداری تقسیم می‌شود

وی با تاکید بر اینکه شهر باید مبلمان زیبا داشته باشد و برای این امر لازم است تا تمامی دستگاه ها با این مدیریت همکاری کنند، تصریح کرد: شهرداری نیز مخالف حضور دستفروشان در جامعه است.

سرپرست شهرداری فریدونکنار خاطرنشان کرد: بارها دستفروشان در فریدونکنار جمع‌آوری شد اما مدیریت کلان شهری مانند شورا، فرمانداری بخشداری و غیره فشارهایی به شهردار وقت وارد می‌کردند و جمع آوری این افراد با مشکل رو به رو می‌شد.

محمدی با بیان اینکه شهرداری فریدونکنار آماده است دستفروشان را در این شهر جمع آوری کنند، گفت: در این زمینه مدیریت‌های کلان مانند شورای شهر و فرمانداری از شهرداری حمایت کند.

وی تصریح کرد: همچنین سد معبر در شهر فراوان وجود دارد که بخش فراوانی از آن را مغازه‌داران و کسبه ایجاد می‌کنند.

سرپرست شهرداری فریدونکنار با اشاره به اینکه تمام منابع مالی و انسانی شهر باید در پیشرفت فریدونکنار کمک کنند، افزود: بخشی از درآمدهای شهرداری دریافت عوارض است و با وجود اینکه ۴ هزار واحد صنفی در فریدونکنار وجود دارد در سال تنها حدود ۴۰۰ کسبه برای پرداخت عوارض اقدام می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا