همزمان با هفته دولت؛

مهم‌ترین دستاوردهای بیمارستان امام خمینی(ره) فریدونکنار در دولت تدبیر و امید اعلام شد

بصیر، سیدمصطفی قاسم‌زاده رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) فریدونکنار در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز با اشاره به مهم‌ترین دستاوردهای این بیمارستان در دولت تدبیر و امید، اظهار کرد: برای تحقق و اجرای طرح تحول سلامت برنامه‌هایی اعم از کاهش فرانشیز پرداختی بیماران بستری به ۳ تا ۶ درصد، ترویج زایمان طبیعی و انجام آن به صورت رایگان، عدم ارجاع بیماران بستری برای تهیه دارو، تجهیزات و خدمات پاراکلینیکی از جمله اقدامات در راستای طرح تحول سلامت بود.

وی خاطرنشان کرد: بازسازی سیستم سرمایشی بیمارستان با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال، تعویض دو دستگاه دیگ آب گرم به منظور تقویت سیستم گرمایشی با اعتبار ۵۰۰ میلیون ریال، خرید و راه‌اندازی دستگاه اکوکاردیوگرافی با هزینه یک میلراد و ۵۰۰ میلیون ریال از جمله اقدامات برای تجهیز بیمارستان امام خمینی فریدونکنار بوده است.

رئیس بیمارستان امام خمینی فریدونکنار افزود: تهیه یک دستگاه آمبولانس موبایل آی سی یو به مبلغ دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، تهیه یک دستگاه اتوآنالیزور آزمایشگاه با مبلغ یک میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال، تهیه ۵۰ دستگاه کنسل تخت بیمار به اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال از دیگر اقدامات برای تجهیز این بیمارستان بوده است.

قاسم‌زاده گفت: خرید و نصب دستگاه تست ورزش به مبلغ ۲۲ میلیون تومان، تهیه سی آر  رادیولوژی به ملبغ حدود ۱۵۰ میلیون تومان، تهیه اسلیت لمپ یک دستگاه از سوی خیر به مبلغ ۵۳ میلیون تومان، اجرای هتلینگ بخش داخلی به مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان،  خرید دستگاه آندوسکوپی به مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و ساخت پروژه کلینیک ویژه با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال از پروژه‌هایی بود که در دولت تدبیر در بیمارستان فریدونکنار انجام شد.

وی به مهم‌ترین برنامه های سال ۹۶ در بیمارستان امام خمینی فریدونکنار اشاره کرد و اظهار کرد: ساخت بخش اعصاب و روان، بازسازی و راه‌اندازی بخش مغز و اعصاب، بازسازی دو دستگاه آسانسور و تعمیرات اساسی لوله های فرسوده سیستم سرمایشی و گرمایشی در صورت تامین اعتبار از سوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران انجام می‌شود.

رئیس بیمارستان امام خمینی فریدونکنار افزود: تهیه تجهیزات مورد نیاز، بازسازی بخش جراحی، تهیه دستگاه سی. آر. ام اتاق عمل، تهیه دستگاه سنگ شکن کلیه و مجاری اداری و بازسازی اورژانس از اقداماتی است که در سال ۹۶ در این بیمارستان انجام می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا