معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش مازندران:

مدیران مدارس از تصمیم‌گیری جناحی و سیاسی دوری کنند

اسفندیار نظری در جلسه مدیرا ن مدارس فریدونکنار که با موضوع پروژه مهر ۹۶ در دبستان شاهد شفیع زاده برگزار شد برلزوم مشارکت مدیران در گسترش فرهنگ تحول خواهی و تحول آفرینی تأکید و اظهار کرد:مدیران مدارس باید به ضرورت تحول بنیادین در آموزش و پرورش باور داشته باشند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه برنامه درسی هسته اصلی سیستم مدرسه است،تصریح کرد: نقش مدیران مدارس از یک مدیر اداری و مالی باید به نقش رهبر آموزشی و تربیتی در مدرسه تغییر پیدا کند.

وی با اعلام “مدیر مدرسه، رهبر برنامه درسی” به عنوان شعار سال پروژه مهر ۹۶ افزود: هدف از برنامه درسی کمک به حصول اطمینان از این است که همه دانش آموزان به بیشترین حد یادگیری دست پیدا کنند.

نظری با تأکید بر دوری مدیران از هرگونه تصمیم گیری جناحی و سیاسی گفت:مدیران مدارس در تصمیم گیری‌ها منطقی بوده و مصالح سازمانی را بر هر چیز دیگری ترجیح دهند.

این مسئول خاطرنشان کرد: مدرسه با نشاط، فرصت‌های برابر آموزشی، توسعه مشارکت‌های همه جانبه، ارتقای توانمندسازی نیروی انسانی با تمرکز برمدیران و برنامه محوری و تمرکز زدایی را جزو ۵ سیاست کلان آموزش و پرورش استان مازندران در پروژه مهر ۹۶ است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا