یادداشت روز...

فوتبال لیگ‌های استان زیر سایه قدرت فوتبالیست‌های فریدونکناری

بصیر، این روزها حال و هوای فوتبال فریدونکنار خوب است و البته این حال خوب بدون زحمت و بدون حساب و کتاب بدست نیامد.

اگر بخواهیم اسامی کسانی که برای فوتبال فریدونکنار تلاش می‌کنند و موجب موفقیت‌های این روزها شده‌اند نام ببریم می‌توان از غلام صانعی رییس هیات فوتبال شهرستان، رجب شالیکار و مربیان زحمتکش شهرداری فریدونکنار هادی یزدانی و علی‌رضا محسنی، رضاقلی پناهی صاحب امتیاز و مالک و مدیرعامل باشگاه درخشان و مربی جوانش مهدی یزدانی، صائب مهدی و هادی شکری مالک و صاحب امتیاز و مربیان باشگاه فرابرتر، احسان مرزانی و کادر جوان و خوب و زحمتکش استقلال نوین در لیگ‌های استان و مربی با دانش باشگاه دانش کریم محمدی و اعضای هیات مدیره و مربیان باشگاه دانش که در لیگ کشوری در حال آماده‌سازی تیم هستند، یاد کرد.
بعداز اوج فوتبال شهرستان فریدونکنار در دهه ۵۰ و ۶۰ و توقف چندسال آن باردیگر افرادی که در بالا به آن اشاره شد دوباره تلاش کردن و بار دیگر در دهه ۹۰ شاهد به اوج رسیدن فوتبال فریدونکنار در سطح اول استان و کشور هستیم بطوریکه در حال حاضر  ۴ تیم در مسابقات لیگ نوجوانان، جوانان، لیگ یک ولیگ برتر در صدر جدول این مسابقات قرار دارند که به ارزیابی نتیجه آن اشاره خواهیم کرد.

در لیگ نوجوانان استان مازندران فرابرتر با ۹ بازی، ۷ برد، ۲۰ گل زده، ۵ گل خورده و ۲۲ امتیاز و همچنین تیم استقلال نوین با ۲ بازی، ۲ برد، ۴ گل زده، ۱ گل خورده و ۶ امتیاز در صدر جدول قرار دارند.
در لیگ یک استان مازندران تیم درخشان فریدونکنار با ۵ بازی، ۴ برد، ۱ مساوی، ۷ گل زده و ۱۳ امتیاز در رده سوم قرار دارد.
در لیگ برتر استان مازندران تیم شهرداری فریدونکنار (شهروند) با ۱۱ بازی، ۷ برد، ۳ مساوی، ۱ باخت، ۲۷ گل زده، ۱۰ گل خورده و ۲۴ امتیاز در رده دوم قرار دارد.
امید است شاهد پیشرفت بیشتر فوتبال فریدونکنار در تمام رده‌های سنی و باشگاه‌ها باشیم تا یکبار دیگر این شهرستان به اوج ورزشی خود برسد.

سیدابراهیم میرانی کناری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا