اختصاصی

لحظه به لحظه با برگزاری بیست و ششمین یادواره شهدای فریدونکنار

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، ستاد برگزاری یادواره شهدای فریدونکنار، عوامل اجرایی، کمیته ها و دست اندرکاران برگزاری بیست و ششمین یادواره شهدای فریدونکنار به صورت شبانه روزی در حال فعالیت هستند تا این یادواره به بهترین شکل ممکن در این شهرستان برگزار شود.

بصیر به صورت لحظه ای از این یادواره گزارش می دهد.

در شب قبل از برگزاری یادواره، رئیس، دبیر و مسئولین کمیته های مختلف در حال آخرین هماهنگی ها برای هرچه بهتر شدن برگزاری این مراسم ها هستند.

DSCN4285مهمترین بحث مطرح شده در این جلسه نحوه و زمان پذیرایی پس از پایان مراسم بود

در بخش دیگر مصلی خبرنگاران و فیلمبرداران مکان استقرار خود برای پوشش تصویری یادواره را تنظیم و مشخص می نمایند.

DSCN4321

در بخش دیگر مصلی مجری، مداح همخوان و قاری به دنبال هماهنگی هرچه بیشتر برای زیباتر برگزار نمودن وظایف خود بودند.

DSCN4306

همچنین پس از پایان این هماهنگی حجت الاسلام اسدالله جعفری رئیس ستاد یادواره فریدونکنار نیز برای هماهنگی بیشتر جلسه ای چند دقیقه ای با مجری و مداح برگزار نمود و خواستار خارج شدن برنامه آنها از حالت تکرار و یکنواختی شد.

DSCN4328

همچنین در این مراسم مهندسین برق به دنبال ایجاد روشنایی بهینه برای پوشش بهتر یادواره بودند، در بخش دیگر از مصلی بر روی مقبره مطهر شهدای گمنام نیز تزئیناتی در حال شکل گیری بود.

DSCN4309 

DSCN4317

DSCN4312

سید هادی میرانی کناری عضو شورای شهر فریدونکنار نیز از روند آماده سازی فیزیکی مکان برگزاری بیست و ششمین یادواره شهدای فریدونکنار دیدن کرد.

DSCN4289

در حاشیه این آمادگی حجت الاسلام اسدالله جعفری در گفتگو با بصیر اظهار داشت: امسال هم مثل سال های گذشته با همت یادگاران دفاع مقدس و همکاری خانواده های شهدا، مسئولیت استانی و شهرستانی فعالیت ما از یک ماه گذشته آغاز شده است و در قالب چند کمیته و در زمان بندی مشخص این کار پیگیری می شود.

وی تصریح کرد: فریدونکنار تنها شهرستان استان است که برای بیست و ششمین سال پیاپی این برنامه را تکرار می کند و در هفته ایثار و شهادت این فعالیت پیگیری می شود.

جعفری ادامه داد: هدف از برگزاری این یادواره این است که در برابر تهاجم فرهنگی دشمن ساز و کار مناسبی داشته باشیم برگزاری این یادواره ها بزرگترین موئلفه قدرت نظام و مقابله با دشمن است.

دادستان مرکز استان با اشاره به اینکه باید از لحاظ محتوایی برای جلوگیری از ورود هجمه های دشمن به زندگی جوانان ما برنامه ی خود را تدوین نمائیم گفت: برگزاری یادواره های شهدا یکی از مهمترین این امور است.

DSCN4333

 

این خبر در حال به روز رسانی است…

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا