ضرورت ارتقا مهارت کارجویان در مراکز دولتی و خصوصی آموزش فنی‌وحرفه‌ای

محمدامین سازگارنژاد در بازدید از کارگاه‌های آموزشی و در گفت‌وگو با مربیان و کارآموزان مرکزآموزش فنی‌وحرفه‌ای تنکابن، از صنعت و مهارت به‌عنوان تاروپود اشتغال و ارتقا کشور نام برد و اظهار کرد: باید در تبلور مهارت در صنعت و ارتقا صنعت در کشور تلاش وافر کرد.

وی با ضروری خواندن ارتقا مهارت کارجویان در مراکز دولتی و خصوصی آموزش فنی‌وحرفه‌ای، بر بروز شدن سیستم‌های آموزشی در مراکز دولتی و آموزشگاه‌های آزاد فنی‌وحرفه‌ای تاکید کرد.

معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با حضور در کارگاه‌های آموزشی مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای تنکابن، از عقد تفاهم‌نامه با شرکت‌ها و صنایع بزرگ خبر داد و افزود: انعقاد این تفاهم‌نامه‌ها باعث ارتقا فنی و مهارتی مربیان و کارآموزان و همچنین تجهیز کارگاه‌های آموزشی مراکز خواهد شد.

این مسئول از مدیران کل و روسا مراکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای خواست تا با نیازسنجی و مطالعه بر روی فناوری‌های نو و با برقراری ارتباط با صنایع و شرکت‌های بزرگ استانی و شهرستانی، فناوری‌های روز آن شرکت‌ها را با استانداردهای آموزش فنی‌وحرفه‌ای همراه سازند.

در پایان رضا گرزین مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای مازندران گزارشی اجمالی از عملکرد این اداره در مورد تجهیز کارگاه‌ها و استخدام نیروهای حق‌التدریس در مرکز آموزش فنی وحرفه‌ای تنکابن ارائه کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا