مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار خبر داد

کسب مقام دوم تیم دانش‌آموزی فریدونکنار در جشنواره ملی “دریا مسیر پیشرفت”

بصیر، سومين جشنواره ملي “دريا مسير پيشرفت ” از سوی ستاد توسعه فناوري و صنايع دانش بنيان دريايي معاونت علمي ریاست جمهوری و با همكاري پژوهش سراهاي دانش‌آموزي در محل باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

‎ سیدعظیم اسماعیل‌زاده مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار در گفت‌وگو با بصیرنیوز با اشاره به برگزاری سومين جشنواره ملي “دريا مسير پيشرفت ” اظهار کرد: این جشنواره در ۸ بخش طرح‌ها و دستاوردهای فناورانه دریایی، بخش دانش‌آموزان، مسابقات شناورهای هوشمند، جشنواره فیلم کوتاه و عکس، ایده بازار دریایی، مسابقات ربات‌های زیردریایی، نمایشگاه دستاوردهای فناورانه دریایی کشور و همچنین سخنرانی علمی و کارگاه‌های آموزشی برگزار شد.

وی با اشاره به حضور دانش‌آموزان در اين رويداد دريايي خاطرنشان کرد: به ميدان آوردن دانش‌آموزان در این رویداد موجب می‌شود تا با آينده‌نگري و آموزش‌های لازم، آن‌ها آماده تأسيس شركت‌هاي دانش بنيان دريايي و ورود به صنعت كشور شوند.

اسماعیل‌زاده از نائب قهرمانی تیم فریدونکنار در این مسابقات خبر داد و تصریح کرد: تیم رباتیک پژوهش سرای دانش‌آموزی فریدونکنار با یک ربات زیر سطحی با نام “دریا” به سرپرستی حمزه‌علی شیرپور و مربیگری حسین بابکی در این دوره از مسابقات حضور داشت.

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار افزود: ۱۸۰ دانش آموز در بخش دانش‌آموزی این جشنواره به رقابت پرداختند که در بخش شناور‌های زیرسطحی دانش‌آموزان، تیم فریدونکنار مقام دوم  را از آن خود کرد.

گفتنی است، آئین تجلیل از برگزیدگان سومین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت یازدهم آبان ماه سال جاری با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و جمعی از مسوولان کشور در محل باغ موزه دفاع مقدس تهران برگزار شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا