نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر خبر داد

تخصیص اعتبار ۷۰ میلیارد ریالی برای ادامه پروژه کمربندی فریدونکنار

ولی‌الله نانواکناری در حاشیه نشست با شورای اسلامی شهر و شهردار جدید فریدونکنار و در گفت‌وگو با بصیرنیوز اظهار کرد: در این نشست مشکلات اصلی شهر اعم از پیگیری جاده ساحلی سلامت، مشکلات ناوگان حمل و نقل شهری و روند ادامه پروژه کمربندی و مشکلات حاشیه‌ای آن مطرح شد.

وی افزود: بازگشایی خیابان ۲۴ متری غرب و شرق به سرخرود، پیگیری میدان ورودی کمربندی، زیباسازی فضای پارک لاله و اطراف پل میلاد و
حریم ساحل دریا، تامین ماسه، تامین قیر، تامین ماشین آلات سنگین و تامین روشنایی محدوده شهری نیز در همین راستا مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم طراحی فضای شهری جدید در فریدونکنار همچنین خواستار راه‌اندازی پارک کودک و اجرای دیواره های حفاظتی رودخانه‌های این شهر ساحلی و توریستی شد.

نانواکناری از تخصیص اعتبار ۷۰ میلیارد ریالی در سه مرحله برای ادامه پروژه کمربندی فریدونکنار خبر داد و تصریح کرد: شورای اسلامی شهر و شهردار جدید فریدونکنار باید با جدیت پیگیری‌های لازم با پیمانکار جدید در راستای ادامه فعالیت ساخت روگذر کمربندی را در دستور کار داشته باشند.

وی گفت: به منظور حل مشکلات شهری جلسه‌ای با حضور معاون استاندار و مدیران کل استان در فریدونکنار برگزار می‌کنیم و این موارد را
مورد بررسی جدی قرار می‌دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا