اجرای بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه هفته بسیج در گلوگاه

سرهنگ پاسدار حسن حسنی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: اتکا به مردم، الهی بودن و رهبری امام خمینی(ره)، از ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران است.

وی اظهار کرد: حضرت امام خمینی(ه) با دوراندیشی برای حضور و نقش آفرینی مردم در تداوم انقلاب اسلامی با هدف حفظ و پایداری انقلاب و پاسداری از ارزش‌ها بسیج مستضعفین را بنیان‌گذاری کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه تصریح کرد: برنامه‌های اجرایی هفته مبارک بسیج با شعار «بسیج مظهر مردم سالاری دینی» می‌باشد.

حسنی ادامه داد: بسیجیان گلوگاهی با سازماندهی در قالب گردان‌های بیت‌المقدس، الزهرا(س)، کوثر و امام حسین(ع) آمادگی کامل برای دفاع و صیانت از انقلاب آمادگی کامل دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه از برگزاری بیش ۲۰۰ عنوان برنامه در هفته بسیج در این شهرستان خبر داد و افزود: این برنامه‌ها در سطح پایگاه‌ها، حوزه‌ها، مدارس و اقشار بسیج اجرا می‌شود.

وی افزود: اجرای برنامه های اعم از برگزاری جام شهدای تکواندوکاران گلوگاه با رقابت تیم‌هایی از شرق مازندران و استان گلستان، در رده‌های سنی خردسال، نونهالان و نوجوانان و همچنین برگزاری ۲ یادواره شهدا در یک مسجد به عنوان پیش برنامه هفته بسیج برگزار شد.

حسنی گفت: همانند سنوات یادواره‌های شهدا با هدف نشر فرهنگ ارزشی و تکریم از مقام شهید در پایگاه‌ها و ادارات گلوگاه برگزار می‌شود.

وی از افتتاح ساختمان جدید پایگاه بسیج روستای تیرتاش و ۵ واحد ساختمان مسکونی برای محرومان گلوگاه در هفته بسیج خبر داد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه مطرح کرد: در قالب اشتغال‌زایی و طرح‌های اقتصاد مقاومتی اقدامات خوبی صورت گرفت که در هفته بسیج افتتاح پروژه پرورش ماهی قزل‌آلا را خواهیم داشت.

حسنی برگزاری نشست‌های روشنگری، برگزاری ۷ یادواره شهدا، ۱۱ نوع مسابقات ورزشی، ویزیت رایگان جامعه پزشکان در مناطق محروم، طرح ویزت‌های رایگان دامپزشکان از دام و طیور، مسابقه بزرگ کتاب خوانی تحت عنوان منجی بین المللی، افتتاح واحد مشاوره کارگروه طلاق، برپایی نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی، اردوهای جهادی هفت روزه، برگزاری میز خدمت با هدف محرومیت زدایی، همایش ائمه جماعات و .. را از جمله برنامه های هفته بسیج سال ۹۶ اعلام کرد.

وی تصریح کرد: بسیجیان این شهرستان روز پنج شنبه ۵ آذر همزمان با روز بسیج در تجمعی بزرگ با عنوان «شکوه ایستادگی» شرکت می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه در پایان گفت: یک سالن ورزشی صالحین بسیج نیز تکمیل شده و به زودی در هفته بسیج افتتاح می‌شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا