فرمانده سپاه فریدونکنار خبر داد

برگزاری بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه شاخص در هفته بسیج در فریدونکنار

خیرالله باقرزاده فرمانده سپاه فریدونکنار در گفت‌وگو با بصیرنیوز با اشاره به گرامی‌داشت هفته بسیج و متقارن شدن با دهه پایانی ماه صفر، اظهار کرد: لازم است بسیجیان از این فرصت برای تعالی خود نهایت استفاده را ببرند.

وی با بیان اینکه بسیج مظهر مردم سالاری دینی، شعار محوری هفته بسیج امسال است، خاطرنشان کرد: بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه شاخص در هفته بسیج در فریدونکنار برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه فریدونکنار تصریح کرد: فراخوانی تمامی بسیجیان پایگاه های مقاومت به صورت پایگاهی، مجمع عالی بسیج، یادواره شهدای ازباران و شهدای حوزه حضرت رسول، اردوهای جهادی و ساخت خانه محروم از اهم برنامه ها در این هفته است.

باقرزاده گفت: ساخت و تعمیر ۴ خانه محروم در حال انجام است که تامین اعتبار یک باب منزل مسکونی بهزیستی و ساخت آن با بسیج سازندگی است.

وی افزود: اردوی جهادی ۷ روزه برای ساخت خانه محروم و معرفی ۱۰ نفر از کارآفرینان برتر بسیجی برای شرکت در همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی از برنامه‌های ویژه نخستین روز هفته بسیج است.

فرمانده سپاه فریدونکنار یادآور شد: تامین و اهدای جهیزیه به ۵ نوعروس نیازمند، همایش مشترک ائمه جماعات و هیئت امنا مساجد با فرماندهان بسیج در دستور کار قرار دارد.

باقرزاده ادامه داد: در روز چهارشنبه اول آذرماه گردهمایی بزرگ بسیجیان حوزه اداری کارگری با موضوع روشنگری برگزار می شود:

وی اظهار کرد: نشست هم اندیشی بررسی محتوایی بازی های فضای مجازی، عطرافشانی قبور و دیدار با خانواده شهدا و برگزاری دومین یادواره ۱۵۰ شهید حوزه حضرت رسول و ۵ شهید گمنام مصلی نیز از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در فریدونکنار است.

فرمانده سپاه فریدونکنار خاطرنشان کرد: برنامه ویژه گردهمایی خانوادگی بسیج اصناف با موضوع پارک پاک ساحل سالم در روز جمعه سوم آذر ماه برگزار می‌شود.

باقرزاده تصریح کرد: برپایی بازارچه خیریه برای کمک به جبهه مقاومت و خانواده های نیازمند به همراه افتتاح ساختمان پایگاه مقاومت بسیج برادران و خواهران نیز در این هفته در دستور کار قرار دارد.

وی یادآور شد: در این هفته اجتماع بزرگ بسیجیان در همایش ۵ آذر، مراسم تقدیر از نخبگان بسیجی و همایش محفل انس و مودت بازنشستگان و همسران آن‌ها نیز برگزار می شود.

فرمانده سپاه فریدونکنار خاطرنشان کرد: با توجه به دستور فرمانده سپاه کربلا مازندران، جمع آوری کمک های مردمی به زلزله زدگان کرمانشاه و ایلام به تمامی فرمانده‌هان حوزه ها، کانون‌ها و پایگاه‌های مقاومت ابلاغ شد.

باقرزاده با اشاره به اینکه ۳ ماشین کمک‌های مردمی برای مردم زلزله زده به صورت خودجوش جمع آوری شده و امشب اعزام می‌شود، گفت: سپاه فریدونکنار آماده دریافت کمک های مردمی در سطح پایگاه ها، حوزه ها، ناحیه و بسیج سازندگی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا