نبویان در گفتگو با بصیر

روحانی باید اطرافش را پالایش کند/ حل شدن مشکلات اقتصادی با نگاه به درون

به گزارش بصیر،  حجت الاسلام نبویان در حاشیه مراسم یادواره شهدای منطقه ولیعصر شهرستان فریدونکنار در گفتگو با خبرنگار ما در پاسخ به سوالی مبنی بر استیضاح وزیر امور خارجه اظهار داشت: مجلس چندین بار به ایشان تذکر داده است و از ایشان در مورد این مذاکرات سوال کرده ، یک سری از حرفها در پشت پرده زده می شود اما در ابتدا مردم باید بدانند و متوجه وخامت کار شوند تا مجلس وارد عمل شود.

وی اذعان داشت: متاسفانه آینده این مذاکرات مثبت نمی باشد و من به آن خوشبین نمی باشم، ما باید در پایان این مذاکرات چیزهای زیادی را از دست دهیم.

 

نبویان همچنین به اظهارات سریع القلم مشاور رئیس جمهور و اهانت وی به مردم کشور، خاطرنشان کرد: آقای روحانی باید در انتخاب مشاورینش حواسش را بیشتر جمع کند، چرا دور خود را از این دست افراد پر کرده است، چه طور شما طرفدار مردم هستید در حالیکه مشاورتان به این شکل به مردم توهین می کند.

 

وی در ادامه به بیانات حجاریان از عوامل فتنه ۸۸ اشاره و اظهار داشت: بی احترامی به مردم تا کجا باید ادامه داشته باشد، حجاریان به طور علنی اعلام کرده است که این مجلس باید از بین برود و مجلسی برابر با اهداف دولت به کار آیند، این طرز تفکرات دیگر قدیمی شده است و به زمان احمد شاه قاجار بر میگردد، آقای روحانی باید مواظب خودش باشد و اطراف خود را پالایش نماید.

 

نماینده مردم تهران با اشاره به اینکه به فرموده امام مجلس در راس امور است، گفت: دولت باید خود را حامی اصلی مجلس قرار دهد، سخنان این آقا درست نیست، هرچند که ایشان که از عوامل اصلی فتنه ۸۸ می باشند و هنوز هم توبه نکرده اند.

 

وی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به تحریم های شدیدی که از سوی استکبار صورت پذیرفته به زودی مشکلات اقتصادی حل نخواهد شد، اظهار داشت: در این مورد باید به دستور آقا جامه عمل بپوشانیم، باید به جوانان مان اعتماد کنیم و تولید داخلی را رونق بخشیم، مشکلات این مملکت با نگاه به درون حل می شود، اما متاسفانه مسئولین ما نگاه به بیرون دارند.

 

نبویان افزود: باید این جوانان را به بازی بگیریم و تولیدات ملی را افزایش دهیم، با توجه به ایده اقتصاد مقاومتی کار برای جوانانمان ایجاد کنیم، ما نباید دست گدایی در مقابل استکبار دراز کنیم بلکه باید با عزت برخورد کنیم.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا