۱۴ شکارچی غیرمجاز در مازندران دستگیر شدند

حسین‌علی ابراهیمی طی گفت‌وگویی اظهار کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست چالوس با همکاری ماموران یگان حفاظت محیط زیست مازندران در حین گشت و کنترل شبانه در منطقه هریجان دو شکارچی غیرمجاز را به همراه لاشه یک راس کل و حشی دستگیر کردند.

وی افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست محمودآباد در حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی خود از سه شکارچی غیرمجاز سه قبضه سلاح شکاری که دو قبضه آن قاچاق بوده را کشف و ضبط کردند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: ماموران پناهگاه حیات‌وحش دشت‌ناز ساری در حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی خود دو قبضه سلاح شکاری از دو شکارچی غیرمجاز کشف و ضبط کردند.

ابراهیمی بیان کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست گلوگاه در حین گشت و کنترل در منطقه هزار جریب و اراضی شالیزاری روستای تیله نو از دو متخلف دو قبضه سلاح شکاری به همراه یک قطعه دارکوب کشف و ضبط کردند.

وی تصریح کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست قائم‌شهر نیز در حین گشت کنترل در منطقه کوتنا از یک متخلف یک قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط کردند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران اضافه کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست جویبار در حین گشت‌زنی در منطقه لپو صحرای این شهرستان از یک شکارچی غیرمجاز یک قبضه سلاح شکاری به همراه سه قطعه پرنده کشف و ضبط کردند.

به گفته ابراهیمی، مامورین یگان حفاظت محیط زیست بابل در حین گشت و کنترل در منطقه جنگلی بابل کنارشکارچی متخلف را به همراه یک قبضه سلاح شکاری دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه ماموران یگان حفاظت محیط زیست مازندران در حین گشت و کنترل در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی شمالی از یک متخلف یک قبضه سلاح شکاری به همراه تعدادی فشنگ کشف و ضبط کردند، گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل در حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی از یک شکارچی غیرمجاز یک قبضه سلاخ شکاری و سه قطعه پرنده چنگر کشف و ضبط کرده و متخلفان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا