تغییر در بافت شهری تنها یک شعار انتخاباتی بوده است/ راه‌اندازی خیابان خط سلامت در ساحل فریدونکنار

به گزارش بصیرنیوز، مهندس بابکی سخنگوی شورای شهر فریدونکنار در نخستین نشست خبری اعضای شورای با اصحاب رسانه، تصریح کرد: وظیفه شورا بر این بود تا اطلاعات و عملکرد خود را به رسانه انتقال دهیم.

وی با بیان اینکه در این جلسه از تمامی اعضای شورای شهر دعوت شد تا حضور داشته باشند، اظهار کرد: متفاوت‌تر از بقیه شهرهای اطراف با دعوت از حضور تمامی اعضای شورای شهر «ما» را نشان دهیم.

سخنگوی شورای شهر فریدونکنار با تاکید بر اینکه رسانه در این عصر تاثیرگذارترین پدیده است، تصریح کرد: رسانه با دقت نظر عملکرد مسئولان را به مردم انعکاس دهد.

بابکی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها با این دوره از شورا همکاری و برای پیشبرد اهداف کمک کرده و از قضاوت‌ها ابتدای مسیر پرهیز کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تغییر در بافت شهرداری تنها در شعارهای انتخاباتی بوده و هیچ مصوبه و قانونی در این زمینه دیده نشده است، گفت: انتظار شورا از شهردار عملکرد مناسب است.

سخنگوی شورای شهر فریدونکنار در پاسخ به سوالات خبرنگاران، با اشاره به اینکه در گردشگری در ساحل طرح‌های متفاوت دیده شده است، گفت: خیابان خط سلامت در ساحل فریدونکنار راه‌اندازی می‌شود.

بابکی با بیان اینکه خط سلامت ساحلی یک پروژه مهم برای تبدیل شدن این شهر، به منطقه نمونه گردشگری محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: در موضوع کمربندی فریدونکنار نیز نماینده مجلس نگاه ویژه ای به حوزه نمایندگی خود دارد و در حال نگاه عادلانه است.

وی تصریح کرد: راه‌اندازی کمربندی فریدونکنار نیازمند حوصله بیشتری از سوی شهروندان است.

سخنگوی شورای شهر فریدونکنار با اشاره به اینکه طرح جامع شهری ابلاغ شده است، خاطرنشان کرد: طرح تفصیلی برای شهر را پیگیری می‌کنیم و در تمامی زمینه‌ها به صورت میدانی وارد می‌شویم.

بابکی در خصوص بدهی‌هایی که ادارات شهرستان به شهرداری دارند نیز گفت: شهرداری نیز برای وصول مطالبات خود برنامه‌هایی دارند.

وی با بیان اینکه باید چرخ به گل نشسته برخی از ادارات را باید به چرخش درآورد، اظهار کرد: اگر ادارات همراه با مردم حرکت نکنند با آنها به شیوه‌ای دیگر برخورد می‌شود.

بابکی با تاکید بر اینکه به انبوه‌سازان نگاه ویژه‌ای می‌شود، تصریح کرد: ساماندهی زمین‌های بدون استفاده در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه در زیرساخت شهری کمی مشکل وجود دارد، گفت: شواری دوره پنجم تمامی عملکرد خود را در اتاق شیشه‌ای انجام می‌دهد و هر خبرنگاری می تواند در جلسه رسمی شورا حضور داشته باشد.

سخنگوی شورای شهر فریدونکنار با اشاره به اینکه کمیسیونی شدن امور در شورای شهر فریدونکنار باید بررسی شود، اظهار کرد: این موضوع در قانون هم دیده شده و هیچ تصمیم واحدی در این زمینه گرفته نشده است.

وی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها موضوعات را به گونه‌ای به مردم اطلاع دهند که موجب پیشرفت مجموعه شهری شود، اظهار کرد: همچنان هیج دستوری برای جذب نیرو برای شورای شهر نیامده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا