بازگشت بودجه مصوب ۲٫۵ درصد شورا به حساب شهرداری/ دوقطبی شدن شورا نادرست است

به گزارش بصیرنیوز، مصطفی شیاری کناری در نخستین نشست خبری شورای شهر فریدونکنار با اصحاب رسانه، اظهار کرد: در دوره گذشته شهردار وقت فریدونکنار با مصوبات شورای شهر بودجه ۲٫۵ درصد را در اختیار شورا با حساب جداگانه قرار داد و اعضای شورا هزینه می‌کردند اما با قانون مغایرت داشت و بازرسی مانع از این کار شد و پایان دوره مابقی این پول به حساب شهرداری برگشت.

وی با اشاره به اینکه حدود یک میلیارد تومان در ماه هزینه جاری و حقوق پرسنل می‌شود، تصریح کرد: با این مبلغ، شهرداری در کارهای عمرانی موفقیتی به دست نمی‌آورد.

رئیس شورای شهر فریدونکنار با بیان اینکه فریدونکنار همچنان در بافت سنتی باقی مانده است، خاطرنشان کرد: برای منطقه فیروزآباد امکانات مناسبی در اختیار آنها قرار گرفته است.

شیاری با اشاره به اینکه درب شورا بر روی ارباب رجوع باز است، تصریح کرد: به دنبال پیگیری موضوع‌هایی هستیم که تا به امروز انجام نشده است.

وی با بیان اینکه شورای شهر نظارتی است و دستوری نیست، خاطرنشان کرد: روابط میان شورا و شهرداری بر اساس تعامل است.

رئیس شورای شهر فریدونکنار با بیان اینکه نکات مطرح شده درباره دوقطبی شدن شورا نادرست است، گفت: همدلی، تفاهم و برادری مهم‌تر از هر عامل دیگری است.

شیاری با اشاره به اینکه اختلاف در شورا طبیعی است، اظهار کرد: اگر در این شورا نتوانستیم مصوبه با ۵ رای به دست آوریم، ۳ رای نیز وجاهت قانونی دارد.

وی با بیان اینکه شورای شهر را باید با توانش سنجید، خاطرنشان کرد: شورا باید سالم، صادق و راستگو با مردم باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا