دیگر معرفت خرج کردن بس است/فردا از استقلال شکایت می کنیم

به گزارش بصیرنیوز،شش ماه پیش زمانی که دو باشگاه استقلال تهران و ایرانجوان بوشهر بر سر انتقال یکی از بازیکنان تیم جنوبی به توافق رسیدند مسئولان باشگاه آبی پایتخت متعهد شدند بابت این انتقال و صدور رضایتنامه برای مهدی قائدی مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان به حساب باشگاه ایرانجوان واریز کنند.

بر اساس این گزارش، باشگاه استقلال در اولین قدم با واریز مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به حساب این باشگاه موفق به دریافت برگه خروج از استان و در نهایت ثبت قرارداد بازیکن مورد نظرش شد و قائدی رسما بازیکن استقلال لقب گرفت. اما پس از آن دو باشگاه بر سر دریافت و پرداخت باقی مانده مبلغ توافق شده به مشکل برخوردند.

ایرانجوان بوشهر حریف دور یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی سال جاری تیم استقلال شد تا در این ارتباط بار دیگر پرونده این مشکل به جریان بیافتد. وزیری مدیرعامل این باشگاه هفته گذشته اعلام کرد در صورت عدم دریافت ۱۰۰ میلیون تومان باقیمانده از باشگاه استقلال شکایت خواهد کرد ولی هنوز این اتفاق رخ نداده است.

علی وزیری مدیرعامل باشگاه ایرانجوان بوشهر در گفت و گو با مشرق، در این باره که چرا از باشگاه استقلال شکایت نکرده اند اظهار داشت: ما به این باشگاه تا پایان وقت اداری امروز یکشنبه ۱۹ آذر مهلت دادیم. یعنی خود مسئولان استقلال این مهلت را از ما خواستند تا با ما تسویه حساب کنند. اما فعلا این مبلغ به حساب ما واریز نشده است.

وی ادامه داد: اگر این مبلغ امروز هم به دست ما نرسد حتما صبح فردا برای شکایت اقدام می کنیم تا به حق و حقوق مان برسیم. تا اینجا هم به اندازه کافی معرفت به خرج داده ایم و بیش از این نمی توانیم قید حق باشگاه مان را بزنیم. باشگاه ایرانجوان مانند استقلال متمول نیست که به راحتی قید ۱۰۰ میلیون تومانش را بزند. ما هزینه های زیادی برای تیمداری داریم و باید از این طریق جوابگوی هواداران و بازیکنان تیم هم باشیم.

مدیرعامل باشگاه بوشهری درباره رویارویی با استقلال در جام حذفی هم گفت: این موضوع هیچ ارتباطی با ماجرای بدهکاری باشگاه استقلال به ما ندارد و ما روز بازی به استادیوم آزادی می رویم و با همه وجود رودرروی این تیم به میدان خواهیم رفت.

طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ دیدار این دو تیم روز ۲۷ آذر و از ساعت ۱۶:۲۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا