مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه فریدونکنار

مردم در ۹ دی طومار توطئه های دشمن را در هم پیچیدند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، حجت الاسلام حجت الله نجار فیروزجایی در گفتگو با خبرنگار ما ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی از روشها و ترفندهای زیادی بهره گرفت تا این نظام که از بطن مردم برآمده است را زمین گیر کند اما ملت بصیر ایران همواره دست رد به سینه دشمن زدند و دشمن را به عقب راندند.

 

وی تصریح کرد: استکبار جهانی با کمک گرفتن از ایادی داخلی از منافقین ضد دین گرفته تا دشمن بعثی و تحمیل ۸ سال جنگ و امروز هم در جنگ نرم در صدد توطئه بود.

 

نجار با اشاره به یوم الله ۹ دی اذعان داشت: فتنه گران می خواستند زمینه هردو جنبه جنگ سخت و نرم را بوجود بیاورند که و مکر و مکر الله، والله خیرالماکرین، آنها با تحمیل بی نظمی و بی انضباطی و الگو گرفتن از انقلاب های رنگین به دنبال نابودی انقلاب مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه فریدونکنار در ادامه تصریح کرد: ملت حماسه ساز ایران با حضور به موقع در روز ۹ دی ماه سال ۱۳۸۸ طومار توطئه های آنها را در هم پیچیدند و با شکست بدرقه شان کردند.

 

وی افزود: به تعبیر مفام عظمای ولایت ۹ دی شبیه حضور گسترده مردم در حماسه های پیروزی انقلاب بود و در این روز ملت یکبار دیگر با همه وجود دشمن را مایوس نمودند.

 

نجار در پایان تاکید کرد: انتظار ما از ملت همیشه در صحنه و قهرمان ایران اسلامی این است که بصیرت که لازمه ماندگاری انقلاب است را سرلوحه حمایت از رهبری و خون های پاک شهیدان قرار دهند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا