اختصاصی/ فعال رسانه ای مطرح کرد

سران فتنه به قعر تاریخ پیوستند/ حجاریان مهره سوخته فتنه است/ معتقدین به انحراف این نظام ساده لوح اند

به گزارش بصیر، ابوالقاسم فرجی در گفتگو با خبرنگار ما ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: شهدا نماد واقعی تبعیت از ولایت هستند و چون این ملت رهرو راه این شهیدان می باشند در روز ۹ دی به نوعی بار دیگر با ولایت و شهدا تجدید پیمان شد.

وی با بیان اینکه مردم در ۹ دی نشان دادند که از مسئولین جلوترند، تصریح کرد: هرگاه ملت با ولایت همراه و همگام شد ستون های انقلاب مستحکم تر گردید.

فرجی با تاکید بر اینکه ۹ دی در تاریخ این انقلاب ماندگار شد، خاطرنشان کرد: این انقلاب با نهضت آقا اباعبدالله و عاشورا گره خورده است و عده ای ساده لوح فکر می کنند که می توانند مسیر انقلاب را به انحراف بکشند.

اگر امام زمان هم ظهور کند با آن به مقابله می پردازند

عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان فریدونکنار افزود: مملکت جمهوری اسلامی ایران متعلق به امام زمان است و در زیر پرچم ولایت قرار دارد، کشوری است که درخت اسلام و انقلاب با خون شهدا آبیاری گشته ، آنهایی که فکر می کنند که می شود این درخت را خشکاند نه تنها اعتقادات ضعیفی دارند بلکه از نعمات و الطاف الهی هم به دور هستند.

فرجی با بیان اینکه کسانیکه علیه ولایت و نظام گام بر می دارند اگر امام زمان هم ظهور کند با آن به مقابله می پردازند، اذعان داشت: دیگر نامی از سران فتنه نیست و آنها به قعر تاریخ پیوستند، برخی هم در این بین از مهره های سوخته فتنه می باشند.

وی افزود: امثال حجاریان ها نه تنها ثبات فکری ندارند و در این نظام بدون جایگاه اند بلکه به دموکراسی که از شعارهای خودشان بود هم معتقد نیستند و اگر امروز حجاریان ها اظهار نظری هم بکنند هیچ ارزشی برای کشور ندارد.

مریدان حجاریان منتظر آینده ای همانند وی باشند

این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه تصریح کرد: حجاریان ها مانند افرادی می مانند که به قعر چاه می افتند و دست و پا می زنند، مریدان این آقایان نیز منتظر آینده ای مثل حجاریان باشند.

فرجی اظهار داشت: آقایانی که بر سر سفره امثال حجاریان نشستند امروز بلندگوی استکبار هستند، نظام خیلی تلاش کرد که بعضی از سربازان خود را حفظ کند اما این سست بنیادان نتوانستند روی پای خود بایستند.

این فعال رسانه ای عنوان داشت: امروز کروبی و موسوی به عنوان سران فتنه مطرح هستند اما این ها هم به تاریخ پیوستند، آیندگان به ویژه جوانان و نوجوانان باید از این تزلزل و سقوط ها درس عبرت بگیرند.

ملت همواره حامی رهبری است

فرجی افزود: عده ای سست بنیان فکر نکنند با کج روی و کج فهمی می توانند به ارزش های نظام و در راس آن به ولایت آسیب برسانند، مردم در حوادث مختلف انقلاب نشان دادند که از بسیاری از روشنفکران غربی بیشتر می فهمند و با شور و شعور همواره در برابر آن افراد قرار می گیرند و حامی رهبری هستند.

وی در پایان گفت: برخی ها بر سر سفره نظام نشستند و نان نظام را خوردند، اما امروز بلندگوی استکبار شدند، امروز اگر امام راحل هم زنده بود آنها همین مسیر را طی می کردند و تاریخ نیز گواه این ادعاست اما باید بدانند که ملت همواره در صحنه ایران در برابر تمام این مطامع و توطئه های کثیفشان ایستاده است و ولایت را تنها نمی گذارند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا