پشت پرده شایعه سازی درخصوص فرهاد رهبر

به گزارش بصیرنیوز، مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد گفت: دلیل شایعه سازی برخی رسانه‌ها درباره استعفای رئیس این دانشگاه تحت الشعاع قرار دادن برخی مباحث مطرح شده در گردهمایی معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد است.

رضا نصیری مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در دومین گردهمایی معاونین دانشجویی و فرهنگی این دانشگاه درباره شایعات برخی از رسانه‌ها در خصوص استفای رئیس دانشگاه آزاد گفت: همزمان با مصاحبه انقلابی و پرشوری که رئیس دانشگاه آزاد داشت، برخی در داخل و خارج گردوخاکی در فضای مجازی ایجاد کرده که آقای رهبر به خاطر اختلاف با آقای ولایتی استعفا داده است.

وی افزود: همین سئوال را بار‌ها از بنده پرسیدند که تکلیف چیست و چه اتفاقی می‌افتد، با توجه به شناختی که ده، یازده سال از نزدیک از آقای رهبر دارم می‌توانم بگویم که وی در حوزه مسائل آموزشی و فرهنگی به هیچ وجه اهل کناره گیری نیست و از این سنگر دانشگاه به خوبی حمایت و دفاع می‌کند و برنامه طولانی مدت برای تحول دانشگاه آزاد دارد.

مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به شایعات یک جریان خاص سیاسی در خصوص دانشگاه آزاد گفت: اینکه چهار تا آدم کهنه پوسیده هم حرفی بزنند هیچ خللی در عزم مدیران دانشگاه ایجاد نمی‌شود.

وی گفت: من فکر می‌کنم این حرفی که زدند به خاطر موضوعات و مباحث خوبی بود که توسط آقایان ولایتی، رهبر و حجت الاسلام محمدیان روز گذشته در این گردهمایی مطرح شد.

وی ادامه داد: گردهمایی معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد و مباحث مطرح شده پیام خوبی برای جامعه داشت که بعضی آدم‌های خاص می‌خواستند این را تحت الشعاع قرار دهند.

نصیری اظهار داشت: شهادت می‌دهم آقایان ولایتی و رهبر بیش از همیشه با هم رفیق هستند، آقای ولایتی می‌گویند سربازی در خط رهبری هستند و آقای رهبر هم می‌گویند من سرباز سرباز رهبر هستم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا