سهم‌خواهی ورشکستگان سیاسی با توهین به آرای مردم

به گزارش بصیرنیوز، ایام پیش و پسا انتخابات از جمله زمان‌هایی است که نقاب از چهره بسیاری برداشته می‌شود و آن روی سکه برخی از افراد را که در عناوین مختلف تلاش می‌کردند خود را به بدنه مردم نزدیک کنند مشخص می‌سازد.

در این میان هستند افرادی که به اسم فعال رسانه‌ای، فرهنگی و سیاسی خود را محق اظهارنظر دانسته و بعضا دچار خودبزرگ بینی و توهم تاثیرگذاری می‌شوند.

شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار از جمله مناطق استان مازندران است که به دلیل شرایط ویژه فرهنگی، اقتصادی و اندکی سیاسی دارای اهمیت بالا و استراتژیک است که همین امر موجب می‌شود انتخابات نمایندگی مجلس در این حوزه انتخابیه که دارای یک کرسی است بسیار مهم باشد.

برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار به خاطر برخی مسائل قومیتی از حساسیت بالایی برخوردار بوده اما مردم این دو شهرستان در بسیاری از زمان‌ها فارغ از قومی‌گرایی عمل کرده و شاخص‌های دیگری را برای انتخاب خود برگزیدند.

اما به محض نواخته شدن طبل انتخابات برخی افراد که خود را در قامت چهره سیاسی و رسانه‌ای می‌پندارند، در صفحات مجازی و از دور دست‌ها افدام به شاخصه‌سازی برای مردم می‌کنند و به‌دنبال سهم‌خواهی هستند.

این افراد که هویت خود را با سران فتنه کشور گره زده‌اند و درحالی که فتنه‌گران چالش‌های زیادی را برای کشور به‌وجود آوردند که به تعبیر مقام معظم رهبری “کشور را در لبه پرتگاه قرار داده بودند” اما حاضر نیستند خطای آن‌ها را بپذیرند و همچنان در پی دفاع از آنان هستند.

یکی از همین افراد که از اهالی فریدونکنار بوده و در بررسی نهادهای نظارتی برای نمایندگی مجلس رد صلاحیت شده در اقدامی عجیب با انتشار پستی در استوری صفحه اینستاگرامی خود به رای مردم حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار توهین کرده و منتخب این مردم را سرباز خطاب قرار داده است.

وی در مقایسه‌ای تامل برانگیز از اینکه مردم بابلسر و فریدونکنار نماینده دوره قبل خود را که سردار بوده را حذف کردند و مجلس بعدی را به یک سرباز واگذار کردند ابراز تعجب کرده است.

اینکه با چه معیاری این فرد، منتخب مردم را که از قضا فردی تحصیل‌کرده هم هست را سرباز خطاب می‌کند بماند اما این شخص باید در ابتدا تکلیف خود را با خود مشخص کند که چه کاره مردم است که روزی به کنایه از حضور ۲۰ ساله سرداران در منصب نمایندگی مردم بابلسر و فریدونکنار سخن به میان میآورد و عملکرد آنان را نقد کرده و مدیریت نظامیان را مدیریتی سلاح به‌دست عنوان می‌کند و روزی داعیه‌دار دفاع از سرداران می‌شود و حضور آنان را مایه افتخار می‌داند.

این افراد که با رد صلاحیت شدن در عرصه انتخابات خود را ورشکسته سیاسی می‌بینند با دست و پا زدن در فضای مجازی به‌دنبال دیده شدن هستند اما باید بدانند که مردم ولایت‌مدار فریدونکنار و بابلسر با فتنه‌گران و افرادی که حامی سران فتنه هستنند هیچگاه سر سازش نداشته و آن‌ها را از دایره انتخاب خود بیرون کرده‌اند.

مردم انقلابی و با بصیرت بابلسر و فریدونکنار به خوبی با این‌گونه افراد معلوم الحال آشنا هستند و اجازه نمی‌دهند که آن‌ها  سرداران را که از افتخارات نظام هستند به نفع مقاصد سیاسی خود مصادره کنند.

سرداران که از اسطوره‌های به یاد ماندنی هشت سال دفاع مقدس و عرصه نظامی کشور هستند برای همیشه در قلب ملت ایران جا دارند و البته به خوبی می‌دانند که سردار نظام جمهوری اسلامی ایران بودن یک افتخاری برای آن‌ها است و باید مانند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خود را سرباز کشور، ملت و ولایت بدانند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا