فاز نخست طرح ساماندهی شبکه هوایی برق فریدونکنار اجرا شد

به گزارش بصیرنیوز، یعقوب حیدری در حاشیه مراسم طرح ساماندهی شبکه هوایی فریدونکنار در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهارکرد: طرح جایگزینی سیم‌های فرسوده به کابل‌های خودنگه‌دار با مشارکت شرکت توزیع نیروی برق مازندران و شهرداری فریدونکنار انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: انجام این پروژه در زیبایی مبلمان شهری، کاهش سرقت و تلفات انرژی، جلوگیری از سرقت سیم و آمادگی در مقابله با باد و طوفان بسیار موثر است.

مدیر امور توزیع برق فریدونکنار و بابلسر تصریح کرد: ۳۰ درصد از تعهد این پروژه که در فاز نخست به طول ۱۰ کیلومتر و به‌صورت پایلوت از حد فاصل میدان درنا تا پل شهید رسولی به انجام رسیده با شهرداری فریدونکنار و مابقی برعهده شرکت توزیع برق مازندران است.

حیدری با اشاره به اینکه پروژه ساماندهی شبکه هوایی در فریدونکنار به صورت فازبندی ادامه پیدا می‌کند، یادآورشد: در روز نخست اجرای پروژه حدود ۳۵۰ میلیون تومان هزینه درنظر گرفته شده است.

محمدعلی آزادی شهردار فریدونکنار در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهارکرد: یکی از وظایف اصلی شهرداری‌ها خدمات‌رسانی بهتر به مردم است و برای تحقق این امر با دستگاه‌های اجرایی تعامل برقرار می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: فاز نخست پروژه تبدیل سیم به کابل خود نگه‌دار مربوط به توزیع شرکت برق مازندران با مشارکت شهرداری فریدونکنار در این شهر به مرحله اجرا رسید.

شهردار فریدونکنار از اختصاص ۳۰ درصدی هزینه پروژه توسط این شهرداری خبر داد و تصریح کرد: انجام پروزه تبدیل سیم به کابل می‌تواند به نفع شهروندان باشد چراکه در زمان باد و باران از قطعی برق جلوگیری می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا