جانشین ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار:

اهدای نزدیک به یک میلیارد تومان کمک مومنانه در فریدونکنار/دشمن به‌دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است

جانشین ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار از اهدای نزدیک به یک میلیارد تومان کمک مومنانه در ماه نخست 1400 خبر داد و گفت: دشمن به‌دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است.

به گزارش بصیرنیوز، علی محسنی در آئین رزمایش کمک مومنانه فریدونکنار با تبریک سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) اظهارکرد: در سیره اهل بیت(ع) دست‌گیری از نیازمندان و کمک به مسکین و یتیم از اصول اساسی بوده و ما هم که از پیروان آن‌ها هستیم همان شیوه را دنبال می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه اجرای رزمایش کمک مومنانه بنابر توصیه مقام معظم رهبری که در سال گذشته به آحاد جامعه داشتند همچنان درحال اجرا است، خاطرنشان کرد: این رزمایش با ریاست امام جمعه، دبیری سپاه پاسداران، حمایت و پشتیبانی فرماندار و با همکاری خیرین، هیات امنای مساجد، روحانیون، فرمانده‌هان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج، نهادهای مختلف حمایتی ازجمله کمیته امداد و بهزیستی، شهرداری و بازاریان و اصناف در فریدونکنار انجام می‌شود.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار تصریح کرد: تا قبل از این رزمایش ۸ مرحله کمک مومنانه بالغ بر پنج میلیارد و ۵۲۹ میلیون هزار تومان در قالب‌های مختلف برای نیازمندان این شهرستان اختصاص داده شد.

محسنی یادآورشد: در این مرحله از رزمایش دو هزار و ۵۷۹ بسته معیشتی از ابتدای فروردین ماه تاکنون توزیع شده که ارزش ریالی آن ۷۸۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بوده است.

وی با بیان اینکه هزار و ۹۲۲ بسته معیشتی در روزهای گذشته توزیع شده است، گفت: امروز هم با تلاش‌های صورت گرفته ۶۵۷ بسته تهیه و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار ادامه داد: تهیه لباس برای ۶۰ نفر به ارزش هفت میلیون تومان، کمک جهیزیه برای ۲۷ نفر به ارزش ۹۳ میلیون تومان، کمک هزینه درمان برای ۲۷ نفر به ارزش ۱۰ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان، تهیه دو عدد تبلت به ارزش ۲۰ میلیون تومان، تهیه ۶۶۰ پُرس غذای گرم به ارزش ۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، وجه نقد به ارزش سه میلیون تومان، آزادی ۶ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد به ارزش ۳۸ میلیون تومان از جمله کمک‌های مومنانه‌ای بوده که برای نیازمندان انجام شده است.

محسنی اظهارکرد: مجموع کمک‌های انجام شده از ابتدای سال جاری تاکنون به ارزش ۹۷۸ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به درپیش بودن انتخابات یادآورشد: بنابر فرموده مقام معظم رهبری “علاج دردهای مزمن کشور در حضور پرشور و انتخاب اصلح است” و فردی باید به مسئولیت برسد که از نیروی کارآمد، با ایمان، پر انگیزه، علاقه‌مند به کار و شخصیت مناسب باشد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار خاطرنشان کرد: درحال حاضر دشمن به‌دنبال ایجاد ناامیدی در سطح جامعه و بین مردم بوده و تمام تلاش خود را به‌کار گرفته تا حضور مردم را در پای صندوق‌های رای کمرنگ کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا