فرماندار فریدونکنار خبر داد

بهره‌برداری پناهگاه سگ‌های بدون صاحب در آینده نزدیک/دعوت از گروه‌های حامی حیوانات برای در اختیار گرفتن پروژه

فرماندار فریدونکنار از بهره‌برداری پناهگاه سگ‌های بدون صاحب در آینده نزدیک خبر داد و از گروه‌های حامی حیوانات برای در اختیار گرفتن پروژه دعوت کرد تا برنامه‌های خود را به فرمانداری ارسال کنند.

به گزارش بصیرنیوز، محمدمهدی نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار ما درخصوص احداث پناهگاهی برای ساماندهی سگ‌های بدون صاحب در فریدونکنار اظهارکرد: با انتصاب شهردار جدید و فعالیت شورای ششم، مصوبات گذشته احداث پناهگاه برای سگ‌های بدون صاحب رونق بیشتری گرفته و با سرعت درحال انجام است.

وی با اشاره به اینکه احداث پناهگاه به مراحل پایانی خود نزدیک شده و در آینده نزدیک افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد، خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه شهرداری‌ها پروژه های اینچنینی را به بخش های خصوصی و یا به گروه های حامی حیوانات واگذار می کنند در فریدونکنار هم لازم است که این اتفاق رخ دهد.

فرماندار فریدونکنار تصریح کرد: برای اینکه هیچ شائبه‌ای به وجود نیاید از همه گروه‌ها و انجمن‌های حامی حیوانات دعوت می‌کنیم تا برنامه‌های خود را برای در اختیار گرفتن پناهگاه سگ‌های بدون صاحب به فرمانداری فریدونکنار ارسال کنند.

نصیری افزود: ما به گروهی که بهترین برنامه را ارسال کند، ملاحظات خودمان را ارائه می‌کنیم و در نهایت پروژه به آن‌ها واگذار می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا