به گزارش بصیر

تقدیر فرزند شهید مدق از سردار نقدی برای ساخت یک فیلم

به گزارش بصیر به نقل از فارس، علی مدق فرزند شهید منوچهر مدق که دلتنگی های عاشقانه روایت پدر اوست در نامه ای از سردار نقدی برای حمایت از ساخت این فیلم تشکر کرد.

 

متن کامل نامه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

سردار نقدی عزیز

امروز که عده‌ای راه خاموشی و فراموشی جهاد و شهادت را می‌پیمایند وعده‌ای دیگر در این مسیرعزیز فقط شعار می‌دهند سپاس خداوند یگانه را که هنوز هستند کسانی‌که جهاد را عمل میکنند و عاشقانه نغمه ایثار را معنا می‌بخشند، الحق که به عهد و پیمان خود با همرزمان و رفقای آسمانی تان که ناظرند و حاظر پایبند مانده‌اید و برای سرودن دوباره پیام الهی آنان جهادی دیگر را آغاز کرده‌اید.

بدین وسیله از دلسوزی‌ها و حمایت‌های بی دریغ جنابعالی برای تولید فیلم سینمایی «دلتنگی‌های عاشقانه» که بانگاهی نو، روایتی صمیمی و جسورانه و صداقتی ستودنی گوشه‌ای از دردها و لحظه‌های عاشقانه پدرم و ایثار وایستادگی مردانه ی مادرم را به تصویر کشیده است صمیمانه سپاسگزارم.

بی شک در این وانفسای هنرارزشی، دست آن‌هایی که زرق و برق این سینمای پرهیاهو را رهاکرده و شجاعانه حتی سینما رادر مسیر سرخ شهادت به خدمت می‌گیرند باید بوسید.

به امید آنکه همه ما از شفاعت شهدای عزیز بهره مند گردیم و با آرزوی سربلندی برای شما و همه عزیزانی که در تولید این اثرتأثیرگذارو ارزشمند نقش داشته‌اند.

با احترام

علی مدق

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا