غفوری: حیدری مصدوم به تیم ملی دعوت شد اما حق مرا خوردند

به گزارش بصیر به نقل از  خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،‌ وریا غفوری، مدافع – هافبک راست تیم نفت تهران اعتقاد دارد در حالی که خسرو حیدری ناآماده است و به لحاظ مصدومیت قبلی از شرایط ایده‌آل برخوردار نیست، چرا باز هم کی‌روش او را برای دیدار با کویت و گینه بر دیگر بازیکنان از جمله او ترجیح داده است. این بازیکن جوان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در این خصوص و مسائل دیگر به اظهارنظر پرداخته است که مشروح آن در زیر می‌آید:

تسنیم: با وجود عملکرد خوب در دیدارهای اخیر نفت بازهم به اردوی تیم ملی دعوت نشدی…

باور کنید وقتی دیدم دعوت نشدم اعصابم به هم ریخت. چند وقت پیش آنتونیو سیموئز (دستیار پیشین کارلوس کی‌روش) گفته بود که در لیست جدید و ۳۴ نفره او خواهم بود به همین دلیل گذرنامه‌ام را هم گرفتند اما در کمال تعجب وقتی فهرست جدید اعلام شد دیدم که جایی در بین ملی‌پوشان ندارم. این اولین بار نبود که چنین اتفاقی برایم می‌افتاد و در واقع برای بار دوم بود که گذرنامه‌ام گرفته شد اما به تیم ملی دعوت نشدم.

تسنیم: یعنی اعتقاد داری که در پست دفاع راست از حسین ماهینی و خسرو حیدری بهتری؟

باور کنید وقتی فهرست تیم ملی اعلام شد و نامم را در آن ندیدم انگار یک پُتک به سرم برخورد کرد، چون می‌دیدم در حقم اجحاف شده است. دوست ندارم در مورد خودم حرف بزنم اما وقتی می‌بینم مربیان تیم‌مان به من اعتماد داشته و اعتقاد دارند از ماهینی بهترم و یا اینکه دفاع میانی یکی از تیم‌ها برای حضور در پست مدافع – هافبک راست انتخابی شده است، بیشتر ناراحت می‌شوم و حرص می‌خورم.

من در این فصل به عنوان دفاع راست برای نفت گل زده‌ام، چند پاس گل هم برای هم‌تیمی‌هایم مهیا کرده‌ام و از سوی دیگر چندین گل را هم از روی خط دروازه تیمم بیرون کشیدم اما با این همه، وقتی می‌بینم همه تلاشم منجر به دعوت به تیم ملی نمی‌شود و علناً حقم را می‌خورند واقعاً افسرده می‌شوم و روحیه‌ام به هم می‌ریزد.

تسنیم: در مورد خسرو حیدری به طور شفاف صحبت نکردی. آیا از او هم بهتری که خودت را مستحق دعوت شدن به تیم ملی می‌دانی؟

حیدری بازیکن خوبی است و اتفاقاً یکی از دوستان خوب من است اما وقتی مدت‌ها مصدوم بوده و هنوز هم به صورت کامل آماده نشده است چرا باید به اردوی تیم ملی دعوت شود و مقابل کویت و گینه هم بازی کند؟! مسلماً برای بازی با کویت بازیکنان خوب دیگری بودند که کی‌روش می‌توانست آنها را به اردوی تیم ملی دعوت کند و محک بزند.

تسنیم: فکر می‌کنی این دلایل برای دعوت از تو به اردوی تیم ملی کافی باشد؟

من حرف‌هایم را با دلیل گفتم. اگر معتقدم باید به عنوان دفاع راست نفت به اردوی تیم ملی دعوت می‌شدم به این دلیل است که خط دفاع تیم ما در لیگ برتر جزو ۳ دفاع برتر بوده و هر مربی یا بازیکنی در این فصل بازی من را دیده معتقد بوده است جزو بهترین‌ها بوده‌ام. به طور مثال تقوی مربی قبلی ذوب‌آهن پس از بازی تیمش مقابل نفت به من گفت: «تو بهترین دفاع راست لیگ برتر هستی».

انتهای پیام/

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا