اختصاصی

رتبه اول پلیس راهور فریدونکنار در کشور

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، در همایشی که در تهران برگزار شد از مدیریت پلیس راهور شهرستان فریدونکنار به دلیل کسب رتبه نخست مدیریت راهور شهرستانهای کشور از حیث کاهش تلفات انسانی و سوانح رانندگی تجلیل به عمل آمد.

سروان عباسی رئیس پلیس راهور شهرستان فریدونکنار در گفتگوی تلفنی با خبرنگار ما اظهار داشت: در بین کل شهرستانهای کشور رتبه اول در کاهش تلفات ناشی از سوانح رانندگی به شهرستان فریدونکنار اختصاص داده شد.

وی تصریح کرد: نه تنها فریدونکنار بلکه در تمام شهرستان های استان، این اتفاق برای اولین بار در استان مازندران رخ داد.

عباسی در رابطه با برنامه ریزی برای ایام عید و نوروز خاطرنشان کرد: عمده کارهی صورت گرفته فرهنگی است، تبلیغات محیطی را با نصب بنر در دستور کار قرار دادیم و برای ورودی شهر در غرب و شرق فریدونکنار نیز بنری ۶ متری با محتوای خیرمقدم به مهمانان و یک پیغام ترافیکی نصب خواهیم کرد.

رئیس پلیس راهور شهرستان فریدونکنار عنوان داشت: هدف اصلی ما در ایام عید کاهش ترافیک و تصادف در شهرستان است و طبق سالهای گذشته درخواست ۱۰ نیروی کمکی از استان برای ۲۷ اسفند ۹۲ تا ۱۷ فروردین ۹۳ نمودیم تا همچنان این رتبه برای شهرستان فریدونکنار حفظ شود.

 

عباسی افزود: اگر خدایی ناکرده در فریدونکنار تصادفی رخ دهد کارشناسان ما موظفند در مدت حداکثر ۷ دقیقه خود را به محل حادثه برسانند و مشکل را بررسی و اقدام لازم را به عمل بیاورند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا