تراکتورسازي مقابل العين+فیلم

به گزارش بصیر به نقل از  فرهنگ نیوز ، در هفته سوم ليگ قهرمانان آسيا العين و تراکتورسازي از ساعت ۱۹:۴۵ دیشب(سه شنبه) در ورزشگاه هزا بن زايد به مصاف يکديگر رفتند که  اين ديدار با برتري ۳ بر يک نماينده امارات خاتمه يافت.
 
بازي ۲ تيم در ابتداي نيمه نخست برابر بود و العين تحت تاثير امتياز ميزباني به دنبال رسيدن به گل بود. هدفي که در دقيقه ۱۶ محقق شد و روي يک توپ ارسالي و تعلل مدافعان و داود نوشي صوفياني که در اين ديدار جايگزين حامد لک درون دروازه شده بود، همچنين پيگيري احمد اسماعيل در نهايت آساموآ ژيان گل العين را وارد دروازه تراکتورسازي کرد.
alein_3_1_traktor.flv | دانلود فیلم
پاسخ اين گل شوت مهدي کياني بود که بعد از برخورد به نوک انگشتان خالد عيسي دروازه بان العين به تير دروازه برخورد کرد و در برگشت هم عيسي توپ را به کرنر فرستاد. اين موقعيت سرآغاز حملات تراکتورسازي براي جبران گل خورده بود.
 
دقيقه ۳۲ شوت ابراهيم دياکيه که در نيمه نخست يک کارت زرد هم از داور گرفته بود با فاصله‌اي اندک از کنار دروازه صوفياني به بيرون رفت.
 
حملات تراکتورسازي ادامه داشت که العين روي يک ضد حمله به گل دوم رسيد، پاس ژيان به محمد عبدالرحمن رسيد تا او دروازه را باز کند اما اين پايان کار نبود و اشتباه اسماعيل احمد در دقيقه ۴۲ سبب شد تراکتورسازي توسط ميلاد فخرالديني يکي از گل‌هاي خورده را جبران کند.
 
در ادامه حملات ۲ تيم نتيجه را تغيير نداد تا نيمه نخست ۲ بر يک به سود العين پايان يابد.
 
در نيمه دوم بازي متعادل دو تيم هرازگاهي با حملات بي نتيجه تراکتورسازي همراه بود، آمدن کريم انصاري‌فرد و جواد کاظميان در نيمه دوم هم نتوانست تاثيري در روند بازي داشته باشد و سرانجام آساموآ جيان در دقيقه ۷۳ گل دوم خود و سوم العين را به ثمر رساند.
 
آمدن ميثم ديزآبادي بجاي مهدي کريميان هم سودي نداشت تا در نهايت با شکست ۳ بر يک تراکتورسازي اين تيم جايگاهش در صدر جدول گروه را از دست بدهد.
 
با اين نتايج العين ۶ امتيازي و لخويا ۴ امتيازي با تفاضل گل بهتر در رده اول و دوم قرار گرفتند و تراکتورسازي ۴ امتيازي در رده سوم بالاتر از الاتحاد ۳ امتيازي ايستاد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا