جولان محکوم فتنه ۸۸ در جنوب / عکس

به گزارش بصیر، نسرین ستوده از متهمین امنیتی که چندی پیش به واسطه دیدار کاترین اشتون در تهران با وی دراخبار رسانه های معاند جایی برای خود باز کرده بود این بار نیز با سفر به شمال خوزستان سعی درتهیه خوراک رسانه ای ضدانقلاب را دارد.

ستوده که سوابق سوء متعددی از جمله حضور فعال در فتنه۸۸،کشف حجاب وحمایت از  فحشا در جامعه را در پرونده خود می بیند طی دور روز گذشته در اندیمشک مهمان یکی از ملی-مذهبی های خوزستان بوده است.

وی که ازفعالان جریان فمینیسم در ایران است روز گذشته در گفت وگو با رسانه های ضدانقلاب مدعی شد: اینجا فعلا هستم اگر قرار بر بازداشت است بیایند بگیرند. من قبل از موعد خودم قصد ندارم این شهر را ترک کنم آن ها می خواهند از ارتباطات قانونی من جلوگیری کنند و افراد باهم ارتباطی نداشته باشند!

ستوده که تصاویر سوارکاری خود در اندیمشک و سفر به بازار دزفول را نیز توسط همسرش منتشر کرده است مدعی است که فردی به صورت تلفنی از وی خواسته که به اداره اطلاعات دزفول مراجعه کند ولی او به حرف های این شخص بی توجهی کرده است! وی  همین موضوع را بهانه ای برای مظلوم نمایی و تهیه خوراک رسانه ای ضدانقلاب کرده است.

                                   

   تصویر منتشر شده از ستوده به همراه همسرش در اندیمشک

نکته جالب توجه در خصوص سفر این متهم امنیتی این است که وی پیش از سفر در برنامه ای با پوشش محفل ادبی از ضرورت پرداختن بیشتر به محکومین امنیتی در نقاط مختلف کشور خبر داده بود و بلافاصله پس از این اظهارات به خوزستان سفر کرد.

این در حالی است که چندی پیش نیز محمدنوری زاد نیز به بهانه حمایت از محکومین امنیتی به شهرهای مختلف خوزستان سفر کرد و با نوشتن سفرنامه های متعدد و فحاشی و توهین به مسئولین نظام به دنبال شانتاژ رسانه ای بود که با بی توجهی کامل جریان های داخلی و خارجی مواجه شد.

گفتنی است ستوده در حالی خوزستان را به عنوان مقصد سفرنوروزی خود انتخاب کرده است که این استان شاهد حضور عظیم کاروان های راهیان نور است که این موضوع خوزستان را در صدر اخبار رسانه های مختلف قرار داده است.

 

منبع: دانا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا