«معراجی‌ها» ۴ میلیاردی، «چ» و «خط ویژه» میلیاردی می‌شوند

به گزارش بصیر به نقل از خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، فروش «معراجی‌ها» به مرز ۴ میلیارد نزدیک شد؛ «چ» و «خط ویژه» نیز فاصله اندکی تا میلیاردی شدن دارند.

علیرضا سرتیپی پخش کننده فیلم سینمایی «معراجی‌ها» با تاکید بر اینکه این فیلم تاکنون ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان فروخته است، گفت: امیدواریم این فیلم امشب مرز فروش ۴ میلیارد را رد کند.

وی در ادامه افزود: «معراجی‌ها» در سینماهای تهران یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و در سینماهای شهرستان‌ها ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان فروش داشته است. این فیلم در مشهد ۴۰۰ میلیون تومان، اصفهان ۲۵۰ میلیون تومان، کرج ۱۷۰ میلیون تومان و قم ۱۰۰ میلیون تومان فروش داشته است.

پخش کننده فیلم سینمایی «معراجی‌ها» در ادامه خاطرنشان کرد: با وجود اینکه این فیلم به صورت همزمان در شهرستان‌ها اکران نشد، توانست سینمای شهرستان‌ها را نجات دهد و رکورد بزند.

سرتیپی اضافه کرد: «معراجی‌ها» هم ‌اکنون در ۲۴ سینمای تهران و در کل ۷۵ سینما در حال اکران است. این فیلم توانست به تنهایی در روز ۱۲ فروردین ۱۸۰ میلیون تومان فروش داشته باشد.

وی در خصوص فروش فیلم سینمایی «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا نیز گفت: این فیلم در کل ۷۸۰ میلیون تومان فروش داشته است که با احتساب ۱۳۰ میلیون تومان فروش دانشگاهی، توانسته به مرز یک میلیارد تومان فروش نزدیک شود.

این مدیر پخش با تاکید بر اینکه با بازگشایی دانشگاه‌ها در روز ۱۶ فروردین فروش این فیلم افزایش پیدا می‌کند گفت: فروش «چ» روند صعودی پیدا کرده و در روزهای پایانی ۳۵ درصد افزایش داشته است.

سرتیپی خاطرنشان کرد: «چ» در فروردین و اردیبهشت ۹۳ در ۱۱۰ دانشگاه اکران می‌شود. پیش از این آخرین فیلم حاتمی کیا در ۱۰۰ دانشگاه اکران شده بود.

وی در پایان گفت: در حال تکثیر فیلم «چ» برای اکران در شهرهایی که سینما ندارند هم هستیم. این فیلم تا کنون ددر شهرستان میبد که سینما ندارد ۶ میلیون تومان فروش کرده است. هم اکنون در حال برنامه ریزی برای اکران در شهرهای دیگر نیز هستیم.

منصور لشگری قوچانی، تهیه‌کننده فیلم سینمایی «خط ویژه» نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، از فروش ۹۲۰ میلیون تومانی این فیلم در ۲۶ سینمای کشور خبر داده است.

انتهای پیام/

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا