نبرد سنگین اطراف “رنکوس” و احتمال فروپاشی قریب الوقوع استحکامات تروریست‌ها

به گزارش بصیر به نقل از خبرگزاری سوریه (سانا)، منابع سوری بیان کردند: ارتش سوریه مراکز تجمع تروریست‌های جبهه النصره را در داریا و اطراف منطقه حرم حضرت سکینه(س) در داریا در حومه دمشق هدف قرار داد.

از سوی دیگر منابع سوری اعلام کردند: بر اساس اطلاعات دریافتی از منطقه القلمون خط اول دفاعی شهر رنکوس طی ساعات آتی فرو خواهد پاشید.

این منابع افزودند: منطقه الصرخه که روستای اول در خط دفاعی از رنکوس است شاهد گلوله‌باران شدید ارتش سوریه و نیروهای حزب‌الله است و نبرد اطراف آن در جریان است و ظرف ساعات آینده ارتش سوریه و نیروهای حزب‌الله به آن وارد خواهند شد. این منابع همچنین از نبردهای سنگین در “الصرخه” و “بخعه” نزدیک رنکوس در منطقه القلمون پرده برداشتند.

منابع نظامی سوری اعلام کردند: ارتش سوریه طی عملیاتی در مناطق “جباتا” و “طرنجه” در حومه القنیطره تعدادی از تروریست‌ها را به هلاکت رساند و جمعی دیگر را زخمی کرد.

در حومه درعا ارتش سوریه ادوات تروریست‌ها را منهدم کرد و تعدادی از آنها را به هلاکت رساند. در مناطق مختلف حلب ارتش سوریه انبار مهمات متعلق به تروریست‌ها را منهدم کرد و مراکز تجمع آنها را هدف قرار داد.

در استان حمص ارتش سوریه ضمن دفع حمله تروریست‌ها به یک  مرکز نظامی شماری زیاد از آنها را به هلاکت رساند و برخی دیگر را زخمی کرد.

در جوبر در حومه دمشق ارتش سوریه طی عملیاتی تعدادی از گروه‌های مسلح را به هلاکت رساند و ادوات آنها را منهدم کرد.

خاطرنشان می‌شود که ارتش سوریه در مناطق مختلف القلمون در حومه دمشق پیروزی‌های چشمگیری به دست آورده است.

انتهای پیام/*

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا