مجلس و ملت ننگ ایجاد دفتر اتحادیه اروپا در ایران را نمی پذیرند

به گزارش بصیر به نقل از فرهنگ نیوز ، نادر قاضی پور با اشاره به تصویب قطعنامه ضد ایرانی پارلمان اروپا همزمان با احتمال تاسیس دفتر این اتحادیه در اروپا اظهار کرد: مردم ایران پدرها، مادران و فرزندان خود را فدا کردند تا استقلال داشته باشند بنابراین ما اجازه نمی دهیم که یک لانه جاسوسی دیگر در خاک مقدس جمهوری اسلامی ایجاد شود.
 
وی افزود: اینجا نه عراق است، نه لیبی و نه افغانستان، اینجا ایران آزاده و سرفراز است و هفتاد میلیون مردم بصیر و انقلابی کوچک ترین حرکات غربی ها را دنبال می کنند و قطعا اجازه نمی دهند که  یک مقرّ شیطانی برای حمایت از ضد انقلاب و فتنه گران برپا شود.
 
مجلس و ملت ننگ ایجاد  دفتر اتحادیه اروپا در ایران را نمیپذیرند/ اروپا غلط اضافی کرده است
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یقینا مجلس شورای اسلامی و ملت ایران این ننگ را قبول نمی کنند، اتحادیه اروپا فضولی و غلط اضافی کرده است که در مسائل داخلی ما دخالت میکند.
 
قاضی پور گفت: این مائیم که خواستار استقرار یک دفتر مرکزی در اروپا برای حفظ منافع مسلمین در غرب هستیم و اتحادیه اروپا در خصوص رعایت حقوق بشر در جایگاه یک متهم است.
 
رئیس جمهور و وزیر امور خارجه نسبت به قطعنامه اتحادیه اروپا واکنش نشان دهند
وی در گفتگو با تسنیم با انتقاد از عملکرد رئیس جمهور و شخص وزیر امور خارجه درباره تبیین قطعنامه علیه جمهوری اسلامی اذعان کرد: ما  انتظار داشتیم آقای روحانی و دکتر ظریف در مورد این قطعنامه عکس العمل مناسبی داشته باشند و آقای رئیس جمهور و وزیر امور خارجه باید قبل از پیش نویس این قطع نامه مردم را در جریان قرار می دادند.
 
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: این یک توطئه غربی صهیونیستی است و ما اجزه نخواهیم داد اروپای عهد شکن و خائن هیچ جایگاه و پایگاهی در خاک ایران بزرگ داشته باشد.
 
مجلس در برابر گستاخی ها و پر رویی ها می ایستد
قاضی پور کوتاهی های دولت در خصوص بد اخلاقی های اروپا را عامل گستاخی بیش از حد غرب دانست و افزود: دولت یه دولت شبه اصلاحاتی است و با این شعار تعامل به میدان آمده، اما مجلس اجازه گستاخی و پر رویی به هیچ کسی نمی دهد.
 
حضور وزیر اقتصاد و صنعت در جلسه روز یکشنبه مجلس
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع جلسه روز یکشنبه مجلس گفت: جلسه مجلس شورای اسلامی در روز یکشنبه با محوریت موضوع اقتصاد مقاومتی آغاز می شود.
 
قاضی پور تصریح کرد: در این خصوص، از هیئت دولت نیز طیب نیا، وزیر امور اقتصاد و دارایی و نعمت زاده، وزیر صنعت معدن و تجارت، که حیطه کاری شان وابسته به اقتصاد مقاومتی است، در صحن مجلس حضور می باند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا