سایت refahi.ir باز نمی‌شود وای به سه روز آینده

به گزارش بصیر به نقل از  فرهنگ نیوز ، با متد ساده فنی و پینگ کردن سایت refahi.ir می توان متوجه شد که سایت نه پینگ می شود و نه Trace.

حتی اگر استدلال شود که آی پی مبتنی بر شبکه ملی (بر مبنای ۱۰٫۱۰٫۰……) برای وب سایت ستاپ شده باید گفته شود که این سایت از داخل ایران هم نه پینگ می شود و نه در دسترس است.(شکل های زیر)

آزمایش باز کردن سایت با آی اس پی هایی مانند اینترنت مخابرات، پارس آنلاین، ایرانسل، شاتل و …. که روی شبکه ملی نیز ستاپ شده، صورت گرفت و مشکل مجددا دیده شد.

خبرآنلاین، سوال فنی این است که در خوش بینانه ترین حالت با وجود ۲۰ میلیون سرپرست خانواده در کشور و تلاش ۱۵ میلیون نفر از این افراد برای ثبت نام اینترنتی و مدت زمان ۱۲ روزه برای ثبت نام (۱۰ روز برای ثبت نام عادی و ۲ روز برای جا مانده های ثبت نامی) یعنی روزی یک میلیون و ۲۰۰ هزار کاربر آنلاین باید ثبت نام کنند.

قابلیت پاسخ به request ها و درخواستهای سیستمی از سوی دیتابیس سایت رفاهی و پهنای باند تخصیص شده برای سایت، دو فاکتور اصلی است که بار قبل (دیدن نام سرپرست خانوار برای سبد کالا و نه ورود اطلاعات وسیع مانند ثبت نام در سایت با توجه به زمان محدود برای تعریف لاین ها) جواب خوبی نداده و باز نشدن و کرش کردن دیتابیس شاهد این مثال است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا