تقدیر رئیس جمهور از فرمانده نیروی انتظامی مازندران

تقدیر از مرد سال امنیت مازندران/ فرمانده انتظامی مازندران، فرمانده نمونه کشور شد

به گزارش بصیر، در نوزدهمین گردهمایی فرماندهان نیروی انتظامی كشور كه با حضور دكتر حسن روحاني رياست محترم جمهوري ، رحماني فضلي وزير كشور و سردار احمدي مقدم فرمانده نيروي انتظامي برگزار شد با اهداء لوح تقدير از سردار جعفري نسب فرمانده انتظامي مازندران به عنوان فرمانده نمونه كشور در سال ۹۲ تقدير شد .

سردار جعفری نسب
به گزارش دبيرخانه شوراي اطلاع رساني مازندران در اين همايش سراسري ، سردار جعفري نسب فرمانده انتظامي مازندران به دليل اقدامات ارزشمند در مازندران در سال ۹۲ در بين يگانهاي ناجاي سراسر كشور به عنوان فرمانده نمونه انتخاب شد.
قابل ذكر است در اين گردهمايي بزرگ رییس جمهوری با تأکید بر اینکه کشور متعلق به مردم است و تمام مقامات ما بدون استثنا بطور مستقیم و غیرمستقیم منتخب مردم هستند گفت: همه ما در هر مسئولیتی که هستیم باید خودمان را خادم مردم بدانیم و با ادب و اخلاق و آنچه که در قانون بر آن تصریح شده است با شهروندان برخورد کنیم.

سردار جعفری نسب

سردار جعفری نسب
پایگاه خبری بصیر شهرستان فریدونکنار انتخاب شایسته سردار جعفري نسب فرمانده نیروی انتظامي مازندران را به عنوان فرمانده نمونه كشور در سال ۹۲ تبريك و تهنيت مي گويد و آرزوی توفیق روز افزون در سال ۹۳ را برای وی مسئلت دارد.

 

منبع: بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا