استفاده آل خلیفه از داعش برای شکنجه

به گزارش بصیر به نقل از  فرهنگ نیوز ، پایگاه خبری الوعی نوشت : رژیم آل خلیفه برای شکنجه و اعتراف گرفتن از هموطنان شیعی خود از نیروهای تکفیری که مستقر در سوریه و عراق بوده اند، استفاده می کند.
رژیم بحرین با همکاری آل سعود، تعدادی از مزدوران و تروریست هایی که در سوریه و عراق فعالیت می کنند را به بحرین آورده است تا بتواند با شکنجه های وحشیانه شیعیان را به آشوب متهم کنند.
در ادامه ی خبر آمده است که  نیروهای آل خلیفه، برای اعتراف گرفتن و متهم کردن هموطنان شیعی به هرطریقی سعی می کند، مردم بی گناه را متهم جلوه دهد.
سرویس های اطلاعاتی آل سعود و آل خلیفه، برای سرکوب شیعیان متحد شده اند تا ندای ملت مظلوم بحرین، هیچ کجا شنیده نشود.
این پایگاه خبری در گفتگو بامسئول بخش آزادی های دینی در مرکز حقوق بشر بحرین نوشت : همه شواهد نشان می دهد که طایفه ‌گری در بحرین، به موضوعی عادی تبدیل شده است.
سازمان های بین المللی از جمله کمیساریای عالی حقوق بشر وابسته به سازمان ملل و کمیته های داخلی بحرینی، نظیر کمیته مستقل حقیقت یاب بسیونی که به دستور پادشاه این کشور تشکیل شده بود، در گزارش های متعددی که از نقض حقوق بشر در بحرین داشته اند، توصیه هایی برای احقاق حقوق پایمال شده مردم این کشور تدوین کرده اند، اما رژیم آل خلیفه تاکنون به هیچ یک از این توصیه ها عمل نکرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا