نفس کشیدن محسن رضایی شایعه سازمی شود

به گزارش بصیر،  امیدوار رضایی در گفت‌وگو  با خانه ملت،  به شایعات حضور حضور محسن رضایی و خودش در انتخابات آینده مجلس پاسخ داد که به صورت اجمالی برای مخاطبین محترم ارائه می شود:

شما برنامه‌ای برای کاندیدا شدن در انتخابات مجلس دهم دارید؟

نه برنامه‌ای ندارم.

با توجه به اینکه آقای محسن رضایی پس از انتخابات ریاست جمهوری۹۲ اعلام کرد دیگر در انتخابات ریاست جمهوری نامزد نمی‌شود، برخی اخبار حکایت ازاین دارد که وی می‌خواهد از اهواز کاندیدای مجلس شود، آیا صحت دارد؟

 آقای محسن رضایی نفس هم می‌کشد شایعاتی پشت سر وی درست می‌شود، نه هیچ قصدی برای کاندیدا شدن در انتخابات از حوزه اهواز را ندارد و آنچه که شناخت من از وی است، او همیشه تکلیفی عمل کرده است و اگر در دور گذشته اصول‌گرایان توصیه‌ای که وی درباره وحدت داشت را می‌پذیرفتند و دور هم جمع می‌شدند و هرکسی که ادعای کاندیداتوری داشت می‌آمد و در آن جمع درباره برنامه‌های خود توضیح می‌داد، برخی اتفاقات رخ نمی‌داد. اگر چه محسن رضایی هیچ گاه اتحاد اصولگرایان را رد نکرد اما وارد آشفته بازاری که در این جریان بود نشد. به طور مثال در انتخابات ریاست جمهوری اخیر برخی از کاندیداهای اصولگرایی وحدت کلامی داشتند اما یکدیگر را در مناظره‌های تلویزیونی تخریب می‌کردند و برادرم نیز از قبل پیش بینی این وضعیت را داشت و معتقد بود وحدت اصول‌کرایان باید پایدار باشد.

آیا محسن رضایی در سن ۶۰ سالگی به دبیری مجمع تشخیص مصلحت نظام اکتفا می‌کند؟

دبیری مجمع تشخیص مصلحت نظام را مقام معظم رهبری به وی تکلیف کرد، وی قصد داشت به دانشگاه برود و در کسوت استادی به خدمت بپردازد. او امروز رابط اصلی مجمع تشخیص مصلحت نظام با رهبر معظم انقلاب است و منافع انقلاب برای او ارزش فراوانی دارد. 

 

منبع: بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا