اختصاصی/ فرماندار فریدونکنار خبر داد

اعزام بیش از ۴۰۰ فریدونکناری به مرقد امام (ره)

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، محمد حسین زاده لداری در جلسه ستاد گرامیداشت سوم خرداد و ارتحال حضرت امام(ره) در سالن اجتماعات فرمانداری و در جمع مدیران و مسئولین ادارات و نهادها ضمن بیان این مطلب، اظهار داشت: روز سوم خرداد و روز  فتح خرمشهر روز فتح ارزش هاست و پاسداشت ایام ارتحال حضرت امام و روز سوم خرداد بعنوان حماسه های ملی و سند افتخار ملت ایران می باشد.

وی تصریح کرد: خرمشهر حدیث مقاومت و جانبازی دلیرمردان، سمبل شجاعت، پایمردی و سند افتخار ملتی است که برای دفاع از حیثیت خود از جوانان برومند خویش گذشتند تا بر دروازه شهر خونین، برای همیشه تاریخ حجله فتح و ظفر ببندند.

لداری افزود: خرمشهر دفتری است ناگشوده و نانوشته که اوراق زرین آن را باید با خون نگاشت چرا که آن سرزمین مقدس، قدمگاه مردان شیردلی بوده است که با عشق به استقبال مرگ رفتند.

مسئول ستاد گرامیداشت سوم خرداد و ارتحال حضرت امام (ره) با تاکید بر حضور جوانان در مراسم ها و لزوم آشنایی بیشتر با سیره حضرت امام (ره) عنوان داشت: با توجه به اینکه هم اکنون در حال گذر از نسل سوم به نسل چهارم انقلاب هستیم باید با برنامه ریزی های مناسب و کارشناسی جهت پاسداشت این ایام و معرفی آن به نسل جوان در این شهرستان که بدلیل حضور پررنگ و سابقه جهادی و انقلابی متماتیز است گام های موثری برداریم.

 وی افزود: در سالی که به مدیریت جهادی نامگذاری گردید مسئولان با تدبیر و تلاش خود باید با اجرای برنامه ها و مراسم های تاثیر گذار جهت معرفی سیره حضرت امام و رزمندگان دفاع مقدس وظیفه سنگین خود را به نحو مطلوب به انجام برسانند .

فرماندار فریدونکنار ضمن تاکید بر انجام با شکوه مراسم ارتحال حضرت امام (ره) اذعان داشت: باید به سمت و سوی مردمی کردن این حرکت و اعزام برویم و برگزاری مراسم ارتحال امام یک اقدام ملی با بازخورد جهانی و منطقه ای است لذا باید سعی شود تا به منظور آشنایی نسل جدید، شخصیت سیاسی، اجتماعی و فردی حضرت امام خمینی (ره) از تمام ظرفیت های موجود مثل اسناد زنده، مکتوب و مجازی استفاده نماییم.

لداری یادآور شد: ضمن اینکه ویژگی های خاص رهبری حضرت امام (ره) در انقلاب و متمایز نسبت به دیگر رهبران جهان مسئولیت برگزاری باشکوه این سالگرد را بر مدیران سنگین تر می نماید.

حسین زاده در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه با توجه به سهمیه اعلامی ۲۴ دستگاه مینی بوس برای اعزام زائران فریدونکناری در نظر گرفته شد، خاطر نشان کرد: ۴۶۹ نفر از مردم شریف خطه مبارک در غالب این کاروان اعزام خواهند شد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا