پاسخ وزیر علوم برای لغو سخنرانی جلیلی در دانشگاه آزاد قانع کننده نبود

به گزارش بصیر:قاسم جعفری در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر در خصوص جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات با حضور وزیر علوم گفت: در این جلسه از وزیر علوم در خصوص علل لغو سخنرانی دکتر جلیلی دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی در دانشگاه آزاد واحد بجنورد سئوال کردم. سئوال این بود که به چه دلیل اجازه ندادند ایشان سخنرانی کند حال آنکه بسیاری از چهره های سیاسی که مثل روز روشن است که حضور آنها در دانشگاهه موجب بر هم خورد جو دانشگاه می شود مجوز سخنرانی دارند.

نماینده مردم بجنورد ادامه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزیر علوم معتقد بود که دانشگاه آزاد زیر مجموعه این وزارتخانه نیست و ایشان نمی تواند پاسخگوی عملکرد این دانشگاه باشد اما اعضای کمیسیون معتقد بودند که مدیریت یکپارچه در وزارت علوم وجود دارد. در پایان بنده از پاسخ  فرجی دانا قانع نشدم و حیطه سئوال ملی تشخیص داده شد که در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی طرح می شود.

جعفری اظهار داشت: علاوه بر این سئوال آقای قاضی پور در خصوص علت عدم جذب معلمان شرکتی بر اساس قانون در آموزش و پرورش مطرح شد که آقای قاضی پور نیز از پاسخ های فانی قانع نشده  و این سئوال نیز ملی تشخیص داده شد و در صحن علنی مجلس مطرح می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا