اختصاصی/ فرماندار فریدونکنار تاکید کرد

ورود جهادی برای تحقق منویات رهبری در زمینه فرهنگ

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، محمد حسین زاده لداری در جمع تعدادی از مسئولین ادارت و نهادها در دفتر امام جمعه شهرستان فریدونکنار ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری به فرهنگ نامگذاری شده قطعا باید کارهای زیربنایی با برنامه مدون صورت بپذیرد.

وی تصریح کرد:  اگر جامعه ای داشته باشیم که متولیان فرهنگی و فرهنگ سازی بستر را برای نشر فرهنگ اسلامی و انقلابی فراهم کنند می توان نظام، جامعه و جوان را در برابر توطئه های جهانی و کشورهای غربی که ۳۵ سال نقشه های شومی برای منحرف کردن ما را می کشند ایمن کرد.

فرماندار فریدونکنار با بیان اینکه دستیابی به ای مهم در گرو حمایت و زحمات مدیران و مسئولین است، اذعان داشت: نیاز است ما امسال به عامل فرهنگ توجه بیشتری کنیم و زمینه ساز انجام امور فرهنگی باشیم.

وی افزود: برای این کار تقویم مذهبی را در فرمانداری تهیه کردیم و آنرا به ادارات ارسال می کنیم تا در مناسبت های مذهبی اطلاع رسانی درست و تبلیغات خوب در ادارات صورت بپذیرد.

حسین زاده با تاکید بر اینکه مدیریت جهادی زمان و مکان نمی شناسد، گفت: در این زمینه من به گزارش مسئولین قانع نمی شوم و  وارد میدان خواهم شد تا گزارش مدیران را به صورت عملیاتی بازبینی کنیم.

وی یادآور شد: برای کار فرهنگی زیر ساخت مهم است، جوانان و دستگاه های فرهنگی شهرستان باید برای این امر برنامه داشته باشند چرا که معتقدیم اگر نسل جوان را از لحاظ سیاسی، اجتماعی و اقتصادی به خوبی تربیت نمائیم در آینده نیازی به ناظر نخواهیم داشت.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا